//
کدخبر: ۲۱۳۷۸۳ //

ستایش کاپیتان دورتموند از مسی قبل از رویارویی با بارسلونا

کاپیتان بوروسیا دورتموند قبل از رویارویی با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا به ستایش از مسی پرداخت.

ستایش کاپیتان دورتموند از مسی قبل از رویارویی با بارسلونا
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از کیکر، در یکی از جذاب‌ترین دیدارهای هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا بوروسیا دورتموند در ادونا پارک از بارسلونا پذیرایی خواهد کرد.

حضور مسی در ترکیب اصلی بارسلونا در این دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. او در فهرست بارسلونا قرار گرفته و پیش بینی می‌شود که برای دقایقی برای تیمش به میدان برود.

مارکو رویس، کاپیتان دورتموند قبل از این دیدار حساس به ستایش از مسی پرداخت و گفت: مسی بهترین بازیکن جهان است و امیدوارم که به بازی برسد. بسیار خوشحال می‌شوم اگر مسی به بازی برسد البته ما فقط روی تیم خود تمرکز داریم.

او ادامه داد: پیروزی پر گل برابر بایر لورکوزن اعتماد به نفس بازیکنان را قبل از این دیدار حساس بالا برده است. ما در شرایط خوبی به سر می‌بریم و باید برابر تیم خوب بارسلونا با اعتماد به نفس بالا بازی کنیم و سبک بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم.

رویس درباره پاکو آلکاسر هم‌تیمی اسپانیایی‌اش که بعد از ناکامی در بارسلونا روزهای خوبی را در دورتموند سپری می‌کند هم گفت: این دیدار برابر آلکاسر بسیار اهمیت دارد. او انگیزه زیادی برای درخشش برابر تیم سابق خود دارد. آلکاسر یک گلزن بالفطره است و با هوش بالایی بازی می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۳۷۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان