//
کدخبر: ۲۱۳۳۴۰ //
5 بازی سرنوشت ساز شیجیاژوانگ برای صعود

سرمربی معروف پرسپولیسی فرصت صدرنشینی را از دست داد

سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران که هدایت تیم شیجیاژوانگ اوربرایت چین را به عهده دارد بعداز چهار برد پیاپی برابر تیم هیلونگ ژیانگ شکست خورد.

سرمربی معروف پرسپولیسی فرصت صدرنشینی را از دست داد
به گزارش فرتاک نیوز،

افشین قطبی در پایان فصل هجدهم لیگ برتر از فولادخوزستان جدا شد و به کشور چین رفت تا هدایت این شیجیاژوانگ را در لیگ یک چین به عهده بگیرد. او در چین و در حالی که دو بازی هم از نیم فصل این رقابت ها گذشته بود توانست نتایج خوبی بگیرد  و دوبازی اولش را با پیروزی پشت سر گذاشت اما در سومین بازی با نتیجه 5 بر صفر تیمش مغلوب تیم بیجینگ شد.

قطبی بعد از این باخت 4 برد پیاپی با شیجیاژوانگ به دست آورد اما در آخرین بازی و در هفته بیست و پنجم در یک بازی پرگل و نزدیک با نتیجه سه بر دو مغلوب تیم هیلونگ ژیانگ شد. این شکست در حالی برای قطبی و یارانش به دست آمد که آن ها می توانستند در صورت پیروزی 47 امتیازی شده و به رده دوم در صدر جدول رده بندی برسد اما این فرصت برای او و تیمش از دست رفت.

شیجیاژوانگ در این بازی دو بار از حریفش پیش افتاد اما با دریافت دو گل دقایق پایانی در نهایت بازی را با نتیجه سه بر دو باخت. شیجیانگ ژوانگ در فاصله 5 هفته مانده به پایان رقابت ها با 44 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد و با وجود از دست رفتن شانس رسیدن به صدر در بازی آخر ، هنوز هم می تواند با کسب امتیازات لازم در بازی های باقیمانده شانس صعود به سوپرلیگ چین را پیدا کند. اختلافات امتیازی 4 تیم بالای جدول لیگ چین زیاد نیست و قطبی می تواند با کسب پیروزی و نتایج خوب در 5 بازی باقیمانده همراه تیمش به سوپر لیگ برسد.

نکته قابل توجه درباره بازی های باقیمانده تیم شیجیاژوانگ این که آن ها چهار بازی با تیم های میانه و پایین جدولی دارند و تنها در هفته 28 باید در یک دیدار فینال به مصاف گوییژو هنگ فنگ صدرنشین حال حاضر رقابت ها بروند. پیروزی در این مسابقه شش امتیازی می تواند کلید صعود به سوپرلیگ باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۳۳۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان