//
کدخبر: ۲۱۳۳۳۲ //
داستان مجیدی و استیلی به جدایی می رسد؟

اختلاف بین دو ستاره اسبق استقلال و پرسپولیس به اوج رسید

شرایط تیم امید ایران اکنون به شکلی است که از میان مدیرو سرمربی تیم یک نفر باید در تیم بماند و شاید جلسات امروز تکلیف نهایی را روشن کند.

اختلاف بین دو ستاره اسبق استقلال و پرسپولیس به اوج رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

 از بین حمید استیلی و فرهاد مجیدی باید یک نفر در تیم امید بماند. تیم امید ایران که باید برای رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا و رسیدن به المپیک توکیو 2020 آماده شود در حال حاضر با مشکلات جدی در ساختار فنی و مدیریتی اش مواجه شده است.

سه مه پیش وقتی نام فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم امید ایران اعلام شد کسی فکرش را نمی کرد که او از همان روزهای اول در یک مسیر پرچالش قرار بگیرد. مجیدی که سرمربیگری استقلال را هم در نزدیکی خودش می دید حضور در تیم امید را انتخاب کرد، انتخابی که در آن زمان مشخص نشد که با نظر کمیته فنی و مدیرتیم هماهنگ نیست.

مسئولان تیم امید که بر سر جدایی زلاتکو کرانچار مربی کروات که تیم را به مرحله نهایی مسابقات رساند به اجماع رسیده بودند حالا با فرهاد مجیدی مشکلات جدی تری دارند. بازی های دوستانه به علاوه اخباری که از تمرینات تیم به گوش می رسید اختلافات درونی تیم امید را برملا کرد و در نهایت مصاحبه ها و گزارش هایی که در سایت های مختلف منتشر شدند عمق اختلافات را نشان دادند. حالا کار به جایی رسیده است که بین حمید استیلی مدیرتیم و فرهاد مجیدی سرمربی یک نفر باید بماند و یکی دیگر باید مسئولیتش در این تیم را کنار بگذارد.

مجیدی در پست اینستاگرامی دیروزش نشان داد که قصد عقب کشیدن ندارد این درحالی است که عملکرد او نیز مورد پسند حمید استیلی نبوده است.

 

کمیته فنی و رئیس فدراسیون

آنچه شرایط آینده تیم امید را تا این زمان مبهم نشان می دهد این است که کمیته فنی کاملا مخالف فرهاد مجیدی است اما سرمربی تیم امید حمایت مهدی تاج رئیس فدراسیون را پشت خود دارد. مجیدی از همان اولین روزها با بخش مهمی از افراد این کمیته که از مرتضی محصص، میرشاد ماجدی، اکبر محمدی و محمدرضا ساکت  تشکیل شده دچار چالش شد. مهمترین چالش های موجود مجیدی با حمید استیلی و همچنین اکبرمحمدی یکی از اعضای کمیته فنی بوده و این اختلافات در حال حاضر به اوج رسیده است. سرمربی تیم امید از همان ابتدای ورودش به این تیم خواهان حضور یک مربی خارجی به عنوان دستیارش بود و این اتفاق هرگز رخ نداد اتفاقی که او می گوید مانع اصلی آن کمیته فنی بوده است. در حال حاضر همانطور که به نظر می رسد مجیدی حمایت تاج را دارد اما استیلی هم از حمایت کمیته فنی برخوردار است.

فرهاد مجیدی امروز با مهدی تاج جلسه ای را برگزار می کند و خروجی این جلسه می تواند منجر به تغییراتی در تیم امید شود. تغییراتی که هنوز مشخص نیست روی نیمکت رخ می دهد یا در مدیریت تیم و یا حتی کمیته فنی .البته نظر تاج روی ادامه همکاری هردو و رفع اختلافات است.

یکی از اعضای کمیته فنی وضعیت این چند روز را توفانی پیش بینی کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۳۳۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان