//
کدخبر: ۲۱۳۳۲۰ //

مربی صنعت نفت: در تیم ما کسی از بیرون نمی‌تواند بگوید چه کسی بازی کند چه کسی نکند

آنتوان اوسنیک، مربی اسلوونیایی صنعت نفت آبادان از آمادگی تیمش برای رویارویی با پرسپولیس یاد کرد و گفت که زردپوشان در این بازی فقط دفاع نمی‌کنند.

مربی صنعت نفت: در تیم ما کسی از بیرون نمی‌تواند بگوید چه کسی بازی کند چه کسی نکند
به گزارش فرتاک نیوز،

نتوان اوسنیک در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: به طور معمول ما فردا یک بازی سخت داریم. مثل تمام بازی‌ها مسابقه صفر - صفر آغاز می‌شود و ما آماده‌ایم تا بازی خوبی انجام دهیم.

وی در ادامه افزود: ما به دنبال این هستیم که بازی را نبازیم و اگر این اتفاق رخ دهد، شانسی هم برای برد خواهیم داشت. اسکوچیچ در اتوبوس به بازیکنان گفت که اگر در طول بازی تمرکز داشته باشند و خواسته‌های تاکتیکی او را برآورده کنند، می‌توانیم نتیجه بگیریم.

مربی اسلوونیایی صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: خیلی مهم است که با سازماندهی مناسب، بازی را شروع و به پایان برسانیم. استراتژی‌مان این است که اول در دفاع موفق باشیم و سپس به حمله فکر کنیم. قطعا دنبال دفاع کردن نخواهیم بود.

اوسنیک درباره اینکه گفته می‌شود سیروان قربانی به خاطر دستوری که از مدیریت باشگاه به اسکوچیچ رسیده است، دیگر در صنعت نفت بازی نمی‌کند، گفت: این تصمیم را سرمربی تیم گرفته است، نه تنها در مورد این بازیکن، بلکه در رابطه با سایر بازیکنان دیگر براساس حریف تاکتیک‌مان را اتخاذ می‌کنیم. مدیریت باشگاه صحبتی نکرده و هیچ وقت در تیم ما کسی از بیرون نمی‌تواند بگوید چه کسی بازی کند چه کسی نکند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۳۳۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان