//
کدخبر: ۲۱۳۱۳۱ //
فقط یک ماه فرصت برای ارسال مدارک به AFC باقی مانده

اولیایی: درباره مشکل آسیایی استقلال حرفی نزدیم

مدیرعامل سابق استقلالی ها می گوید برای ارسال مدارک مربوط به تیم های لیگ برتری به AFC حدود یک ماه فرصت داریم.

اولیایی: درباره مشکل آسیایی استقلال حرفی نزدیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 کاظم اولیایی پس از پایان جلسه کمیته استانداردسازی در میان خبرنگان به صحبت پرداخت. او درباره جلسه مورد نظر گفت: جلسه مشترکی داشتیم بین دپارتمان مجوز استانداردسازی هیات بدوی و کمیته استیناف و ریاست محترم فدراسیون فوتبال، جمع بندی این جلسه مدارکی بود که باشگاه ها فرستادند. آقای سهیل مهدی هم مدارک را توضیح داد و قرار شد تا نامه ای بنویسند و جمع بندی مدارک را به کمیته بدوی بدهند تا بررسی شود.

مدیرعامل سابق استقلال تهران و پاس همدان درباره مهلت ارسال مدارک نیز گفت: تا 31 اکتبر یعنی هشتم و نهم مهرماه ماه باید این مدارک برای فرستادن به ای اف سی ارسال شود. بهرحال ارسال هر کدام از مدارک زمان بندی خاص خود را دارد. مثلا تاا الان مهلت ارسال مدارک مربوط به وضعیت مالی باشگاه به پایان رسیده است. الان 15 روز دپارتمان فرصت دارد مدارک را بررسی کند و ایرادات آن را بگیرد و درباره آن با باشگاه ها صحبت کند و نظر نهایی را اعلام کند.

او درباره اینکه گفته می شود درباره مشکلات استقلالی ها حرف هایی زده شد و پرونده این تیم مورد بررسی قرار گرفت گفت: خیر اینطور نبود. چند تیم گزارشات خود را داده بودند. درباره تیم خاصی صحبت نکردیم و به صورت اختصاصی اصلا درباره استقلال یا هر تیم دیگر صحبتی پیش نیامد. حالا قرار شد دپارتمان مدارکی که از دوستان گرفتند تحویل کمیته بدوی داده شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۳۱۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان