//
کدخبر: ۲۱۳۱۲۲ //
از 59 گلی که زدم لذت‌بخش‌ترین آن گل دربی به استقلال بود

نوری: دربی کم گلی را پیش بینی می‌کنم

هافبک گلزن پارس جنوبی که سابقه کاپیتانی پرسپولیس را در کارنامه دارد، ابراز امیدواری می‌کند سرخپوشان در دربی برنده بازی باشند.

نوری: دربی کم گلی را پیش بینی می‌کنم
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمد نوری، کاپیتان سابق پرسپولیس و حال حاضر پارس جنوبی درباره دیدار روز گذشته تیمش برابر گل گهر که با گلزنی‌اش به تساوی یک یک رسید، گفت: از نظر من این دیدار بازی خیلی خوبی بود. گل‌گهر بهتر از ما کارش را شروع کرد و خیلی زود هم به گل رسید ولی بعد از آن در اکثر دقایق بازی خصوصاً 10 دقیقه پایانی نیمه اول و کل نیمه دوم ما تیم برتر میدان بودیم و توانستیم به گل هم برسیم. می‌توانستیم در مجموع پیروز هم از میدان خارج شویم و داور اگر پنالتی دوم را می‌گرفت این اتفاق رقم می‌خورد ولی در کل فکر می‌کنم گرفتن یک امتیاز از گل‌گهر در سیرجان هم امتیاز بدی نیست.

وی در مورد اینکه گل‌گهری‌‌ها به پنالتی گرفته شده برای پارس جم معترض بودند هم گفت: پنالتی اعلام شده خطای مدافع گل‌گهر روی پای شفیعی بود و خطا کاملاً واضع بود و بحثی در آن نیست. به نظرم داور یک پنالتی دیگر هم می‌توانست برای ما بگیرد و در این صورت می‌توانستیم 3 امتیاز را بگیریم ولی به هر حال اشتباهات داوری هم بخشی از فوتبال است و باید با آن کنار آمد.

هافبک پارس جم در مورد مشکلات تیم اینطور توضیح داد: تیم ما با مشکلات زیادی بسته شد و همه فکر می‌کردند این فصل نتایج ضعیفی خواهیم گرفت ولی تا اینجا یک شکست و دو تساوی حاصل کار ما از سه بازی سخت بوده که نتایج خوبی محسوب می‌شوند و رفته رفته بهتر از این هم خواهیم شد و در ادامه روند بهتری از ما خواهید دید. ما تیم خوب و جوانی داریم که نیاز به زمان دارند. مشکلات مالی همیشه وجود داشته و همه باشگاه‌ها تقریباً می‌شود گفت چنین مشکلی دارند ولی مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا این موانع را رفع کنند و حالا بخشی از مطالبات ما پرداخت شده و قسمتی از فصل قبل طلبکاریم که امیدوارم هرچه زودتر پرداخت شود تا با آرامش ذهنی بیشتری وارد مسابقات شویم و بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

نوری درباره دلیل حضور کم خود در ترکیب این تیم گفت: به هر حال این نظر کادرفنی است و تصمیم گرفت در نیمه دوم از من استفاده کند و خدا را شکر به محض اینکه وارد زمین شدم پنالتی به دست آوردیم و توانستم آن را گل کنم. من آماده‌ام و مشکلی ندارم و هر مقدار که کادرفنی بخواهد برای تیم بازی می‌کنم.

هافبک پارس جم با اشاره به اینکه گلزن‌ترین هافبک لیگ برتر محسوب می‌شود گفت: من تا الان در لیگ برتر 59 بار گل زدم و فکر می‌کنم با توجه به اینکه در خط هافبک حضور دارم آمار خوبی باشد و در خط هافبک کمتر کسی چنین آماری دارد.

وی در مورد بهترین گلی که به ثمر رساند هم گفت: به هر حال فکر می‌کنم گلی که در دربی زدم شیرین‌ترین و به یاد ماندنی‌ترین گلی باشد که در طول فوتبالم داشتم و هر بازیکنی دوست دارد در چنین بازی مهمی گلزنی کند.

نوری در مورد دربی هفته چهارم گفت: دربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد و با سایر بازی‌ها متفاوت است. خیلی نمی‌شود از قبل حدس زد که کدام تیم شرایط بهتری دارد و شانس بیشتری برای پیروزی دارد و بارها پیش آمده تیمی که به ظاهر شرایطش بدتر بوده توانسته پیروز شود. به هر حال من پرسپولیسی هستم و امیدوارم پرسپولیس برنده این بازی باشد. در پرسپولیس بازیکنانی که تجربه دربی داشته باشند بیشتر هستند و این می‌تواند یک پوئن مثبت باشد که تیم را به برتری نزدیک می‌کند.

وی در مورد شرایط پرسپولیس هم گفت: پرسپولیس تیم خوبی دارد ولی در خط هافبک باید تقویت شود و کمی شرایطش بهتر شود. کمال تازه از مصدومیت برگشته و آمادگی صد در صد ندارد و نوراللهی هم با توجه به دوندگی و تلاش زیاد در زمین نیاز به یک مکمل دارد. به نظرم وقتی کمال شرایط بهتری پیدا کند اوضاع پرسپولیس هم بهتر از این می‌شود. در فاز هجومی و دفاعی مشکل خاصی نیست و اوضاع تیم خوب است.

هافبک پرسپولیس در مورد شیرین‌ترین و تلخ‌ترین خاطره خودش از دربی گفت: تلخ‌ترینش به نظرم از دست دادن پنالتی و یا به اشتباه آفساید اعلام کردن گل سالم من بود و شیرین ترینش فکر می‌کنم دربی 2-3 ایمون زاید بود که به این زودی‌ها فراموش نخواهد شد و البته گلی که به استقلال زدم هم برایم لذتبخش و خاطره انگیز است.

نوری بار دیگر درباره کیفیت مورد بحث توپ‌های این فصل گفت: در مورد توپ‌ها به اندازه کافی صحبت کردیم و آقای تاج صحبت کردند و قرار شده با سازمان لیگ حرف بزنند و اگر لازم بود توپ‌ها عوض شود. به نظرم کیفیت توپ‌های پارسال به مراتب بهتر بود و امیدوارم از همان توپ‌ها استفاده شود و یا توپ‌های با کیفیت‌تری تهیه شوند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۳۱۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان