//
کدخبر: ۲۱۲۸۱۲ //

سرمربی تیم ملی از موزه مردم شناسی سیرجان بازدید کرد

مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران از موزه مردم شناسی سیرجان بازدید کرد.

سرمربی تیم ملی از موزه مردم شناسی سیرجان بازدید کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی تیم ملیِ فوتبال ایران به همراه دستیارش مانوئل فررا و محمدرضا ساکت مدیر تیم‌های ملی فوتبال در اولین ساعات حضور در سیرجان، میهمان خانه‌ مهری مویدمحسنی، نویسنده‌ و پژوهش‌‌گر فرهنگ عامیانه‌ سیرجان شدند.

در این دیدار که روسای هیات فوتبال استان و شهرستان، مدیرعامل و معاون فرهنگیِ باشگاه‌ گل‌گهر و مدیر مرکز سیرجان‌شناسی نیز حضور داشتند، مارک ویلموتس ضمن بازدید از موزه‌ مردم‌شناسیِ موید محسنی با فرهنگِ مردم سیرجان و تاریخ این شهر، آشنا شد.

سرمربی تیم فوتبال ایران با تقدیر از یک عمر فعالیت‌های خانم مویدمحسنی در حفظ و معرفیِ فرهنگ عامیانه‌ سیرجان گفت: امشب به‌شدت تحت تاثیر زیبایی‌ها و فرهنگِ غنی مردم سیرجان قرار گرفتم و به‌این سبب باید از این بانوی سیرجانی که در چنین فضای سنتی و دل‌نشینی و با جمع‌آوری و نگهداری اشیاء قدیمی، نقش مهمی در شناختِ فرهنگ مردم سیرجان داشته‌اند، تشکر کنم.

پخش زنده بازی گل‌گهر-پارس‌جنوبی از سه شبکه تلویزیونی

به گزارش فارس دیدار عصر امروز دو تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان و پارس‌جنوبی جم از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، از شبکه‌ استانی مرکز کرمان، شبکه استانی بوشهر و همچنین شبکه سه به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۲۸۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان