//
کدخبر: ۲۱۲۶۰۴ //

جزئیات دستمزد بی‌سابقه بازیکنان در فصل جاری سری A

مطابق انتظار، بازیکنان تیم فوتبال یوونتوس بیش از تمام همتایان‌شان دستمزد می‌گیرند.

 جزئیات دستمزد بی‌سابقه بازیکنان در فصل جاری سری A
به گزارش فرتاک نیوز،

 بازیکنان حاضر در فصل جاری رقابت‌های سری A در طول یک فصل 1.36 میلیارد دلار دستمزد می‌گیرند و این رقم در تاریخ لیگ ایتالیا بی‌سابقه است.

«گاتزتا دلو اسپورت» طی تحقیقاتی دستمزد تمام بازیکنان شاغل در سری A ایتالیا را جمع‌آوری کرده و نکات جالبی در این زمینه وجود دارد. کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس تقریباً هفته‌ای 600 هزار یورو و سالیانه 31 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد.

براساس این گزارش، یوونتوس، قهرمان هشت فصل  اخیر ایتالیا سالیانه 294 میلیون یورو به بازیکنانش دستمزد می‌دهد. در این بین اینتر با 139 میلیون یورو در رده دوم است و به این ترتیب رقم دستمزدهای سالیانه یوونتوس بیش از دو برابر نزدیک‌ترین رقیب خود در این زمینه است. هلاس ورونا هم با تنها 25 میلیون یورو، کمترین دستمزد سالیانه را در بین تیم‌های سری A پرداخت می‌کند.

در بین 20 بازیکنی که بیشترین دستمزد را در سری  A دریافت می‌کنند، 13 بازیکن از یوونتوس حضور دارند و در بین 10 بازیکن با بیشترین دستمزد، 9 بازیکن بیانکونری دیده می‌شوند و فقط روملو لوکاکو از اینتر در رده سوم است.

پس از کریستیانو رونالدو، ماتیاس دی‌لیخت خرید جدید یوونتوس از آژاکس، دومین دستمزد بالا را در سری A می‌گیرد. این مدافع هلندی سالیانه هشت به اضافه چهار میلیون یورو کسب به جیب می‌زند. روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اینتر که از منچستریونایتد خریداری شد هم سالیانه 7.5 به اضافه 1.5 میلیون یورو به دست می‌آورد.

کالیدو کولیبالی، بالاترین دستمزد را در بین بازیکنان ناپولی (شش میلیون یورو) دریافت می‌کند و همچنین دوناروما با دریافت شش میلیون یورو در سال در میلان نفر اول از نظر دستمزد است. ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی رم نیز سالیانه پنج به اضافه  یک میلیون یورو دستمزد می‌گیرد و از این بابت در تیم رم نفر اول نامیده می‌شود.

فرانک ریبری در فیورنتینا چهار میلیون یورو دریافت می‌کند، 2.3 میلیون یورو بیشتر از فدریکو کیه‌زا. راجا ناینگولان که به طور قرضی به کالیاری برگشت، هم سالیانه سه میلیون یورو می‌گیرد. در لاتزیو، سرگی میلینکوویچ ساویچ، چیرو ایموبیله و لوکاس لیوا 2.5 میلیون یورو کسب درآمد دارند و ماریو بالوتلی در برشا 1.5 به اضافه سه میلیون یورو پاداش به دست می‌آورد.

 آتالانتا، پدیده فصل قبل سری A که بازیکنان جوان زیادی را معرفی کرده و فصل گذشته توانست با گاسپرینی سهمیه لیگ قهرمانان را به دست آورد، اما از نظر میزان دستمزد در رده سیزدهم است!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۲۶۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان