//
کدخبر: ۲۱۲۰۴۳ //

هدف اول رئال مادرید در تابستان ۲۰۲۰

روزنامه اسپورت از جذب ستاره جوان پاری سن ژرمن به عنوان هدف اصلی و بزرگ رئال مادرید در تابستان ۲۰۲۰ خبر داد.

هدف اول رئال مادرید در تابستان ۲۰۲۰
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از اسپورت، رئال مادرید بعد از کریستیانو رونالدو روزهای سختی را تجربه می‌کند و نتوانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

رئال فصل قبل را بدون کسب جام پشت سر گذاشت و نتایج ناامید کننده‌ای به دست آورد. با وجود آن که زیدان به رئال بازگشت و این تیم در فصل نقل و انتقالات تابستانی هزینه زیادی هم صرف جذب بازیکنان جدید کرد اما هم‌چنان این تیم عملکرد خوبی از خود نشان نمی‌دهد و اعتراضات به زیدان از همین ابتدای فصل بالا رفته است.

روزنامه اسپورت اسپانیا از هدف نخست رئال در تابستان ۲۰۲۰ در جذب یک جایگزین بزرگ برای کریستیانو رونالدو سخن به میان آورد.

اسپورت نوشت که کیلیان ام‌باپه انتخاب بزرگ و اول رئال در تابستان پیش رو است و زیدان علاقه بسیار زیادی به آوردن این بازیکن جوان و آینده‌دار به رئال دارد و اگر او در کهکشانی‌ها باقی بماند همه تلاش خود را صرف جذب ام‌باپه خواهد کرد.

ام‌باپه از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است که در پاری سن ژرمن بازی می‌کند. این بازیکن بارها از علاقه خود به زیدان و رئال مادرید خبر داده است با این حال با پاری سن ژرمن قرارداد بلند مدت دارد و به راحتی نمی‌توان او را جذب کرد.

رئال مادرید در  تابستان امسال هم به جذب ام‌باپه علاقه زیادی داشت و هواداران این تیم هم او را به بازیکنانی مثل نیمار ترجیح دادند اما پاری سن ژرمن اعلام کرد که به هیچ رقمی فعلا قصد فروش ام‌باپه را ندارد و به همین خاطر هم این بازیکن در تیم پاریسی باقی ماند و باید دید که آیا رئال می تواند او را در تابستان آینده جذب کند یا نه.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۲۰۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان