//
کدخبر: ۲۱۱۹۸۹ //

ششمین پیروزی متوالی اسپانیا و ایتالیا در مقدماتی یورو ۲۰۲۰

تیم‌های ملی فوتبال ایتالیا و اسپانیا در ادامه روند مثبت خود به ششمین پیروزی متوالی در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۰ دست یافتند.

ششمین پیروزی متوالی اسپانیا و ایتالیا در مقدماتی یورو ۲۰۲۰
به گزارش فرتاک نیوز،

مرحله مقدماتی جام ملت‌های اروپا، یکشنبه شب و بامداد دوشنبه شب با برگزاری هشت دیدار ادامه یافت که در مهمترین بازی تیم ملی فنلاند در شهر هلسینکی برابر تیم مدعی ایتالیا با حساب دو بر یک شکست خورد.

در این دیدار، حملات ایتالیا در دقیقه ۵۹ نتیجه داد و ارسال «فدریکو کیه‌زا» را «چیرو ایموبیله» با ضربه سر تماشایی به گل نخست بازی برای ایتالیا تبدیل کرد.

در دقیقه  ۷۰ «تیمو پوکی» مهاجم نام‌آشنای فنلاند با حرکتی انفرادی به قلب دفاع ایتالیا زد و با خطا مواجه شد تا داور نقطه پنالتی را به سود میزبان نشان دهد. همین بازیکن  پشت توپ ایستاد و گل تساوی را به ارمغان آورد.

در دقیقه ۷۸ توپ به دست مدافع فنلاند برخورد کرد تا این بار ایتالیا صاحب پنالتی شود و «جورجینو» دومین گلزن لاجوردی‌پوشان لقب گرفت.

ایتالیا با برتری در این دیدار و کسب ششمین پیروزی متوالی صاحب ۱۸ امتیاز شد تا مقتدرانه صدرنشین باقی بماند و فنلاند در امتیاز ۱۲ متوقف شد.

از گروه ششم تیم ملی اسپانیا در خانه خود برابر جزایرفارو به پیروزی چهار بر صفر رسید و این تیم نیز با ادامه بردهای خود با ۱۸ امتیاز در صدر باقی ماند.

«رودریگو» و «پاکو آلکاسر» هر کدام ۲ گل در این دیدار به ثمر رساندند.

نتایج دیدارهای بدین شرح است:

گروه چهارم/

گرجستان صفر - دانمارک صفر

سوئیس چهار - جبل‌الطارق صفر

گروه ششم/

رومانی یک - مالت صفر

سوئد یک -  نروژ یک

اسپانیا چهار - جزایرفارو صفر

گروه دهم/

فنلاند یک -  ایتالیا ۲

یونان یک -  لیختن‌اشتاین یک

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۱۹۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان