//
کدخبر: ۲۱۱۹۶۷ //

کلوپ: مجبور شدیم کوتینیو را به بارسلونا بفروشیم

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در مورد انتقال فیلیپ کوتینیو به بایرن مونیخ صحبت کرد.

 کلوپ: مجبور شدیم کوتینیو را به بارسلونا بفروشیم
به گزارش فرتاک نیوز،

یک سال و نیم بعد از انتقال نافرجام از لیورپول به بارسلونا و تحمل انتقادات فراوان، فیلیپ کوتینیو در تابستان امسال و با قراردادی قرضی راهی بایرن مونیخ شد. یورگن کلوپ که نقش زیادی در به اوج رسیدن این ستاره برزیلی در دوران حضور در آنفیلد داشت، در مصاحبه ای با نشریه آلمانی بیلد انتقال کوتینیو به مونیخ را اتفاقی خوب برای بوندسلیگا توصیف کرده است.

یورگن کلوپ گفت: "فیلیپ کوتینیو بازیکنی شگفت انگیز بود و ما قصد نداشتیم وی را از دست دهیم، اما پیشنهاد مالی بارسلونا ما را مجبور به فروش کوتینیو کرد. وی بازیکنی در کلاس جهانی است و رفتن کوتینیو به آلمان، انتقال بسیار خوبی برای بایرن و بوندس لیگا است. وقتی اولین بار شنیدم که قرار است این انتقال رخ دهد تصور کردم که رفتن کوتینیو به بایرن مناسب هر دو طرف است. ممکن است عجیب به نظر برسد  اما ما پول کافی برای خرید کوتینیو را نداشتیم.

البته این انتقال برای دورتموند چندان خوب نیست و من امیدوارم دورتموند دوباره امسال به قهرمانی برسد زیرا لیگ با قهرمانی های هر ساله بایرن خسته کننده می شود. دورتموند تیم شگفت انگیزی دارد، اما تیم های دیگری مانند لورکوزن، گلادباخ و لایپزیش نیز تیم های خوبی هستند و ممکن است اتفاقات زیادی رخ دهد."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۱۹۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان