//
کدخبر: ۲۱۱۹۵ //
بعد از تعیین سرنوشت ماشین سازی

دومین تیم سقوط کننده هم با پرسپولیس؟

تیم پرسپولیس با پیروزی برابر ماشین سازی قهرمانی خود را در لیگ برتر مسجل کرد و حریفش را نیز به لیگ دسته اول فرستاد.​​​​​​​

دومین تیم سقوط کننده هم با پرسپولیس؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 شاگردان برانکو خیلی زود توانستند جشن قهرمانی در لیگ برتر را جشن بگیرند و البته تکلیف یکی از دو تیم سقوط کننده را مشخص کنند تا کمی لیگ را از تب و تاب بیندازند. اما این اتفاق سرانجام کار نبوده و احتمال دارد قرمزپوشان تکلیف دیگر تیم سقوط کننده را نیز خودشان تعیین کرده تا علاوه بر قهرمانی اوضاع انتهای جدول را خودشان در دست بگیرند. شاگردان برانکو در دیدار آخر خود در مشهد به دیدار سیاه جامگان خواهند رفت؛ تیمی که رقابت نفس گیری با صبای قم در راستای بقا در لیگ برتر دارد و با توجه به نزدیکی امتیازات احتمالا تکلیف تیم سقوط کننده در هفته آخر مشخص خواهد شد.

 

حال اگر پرسپولیس با شکست سیاه جامگان در هفته پایانی این تیم را نیز راهی لیگ دسته اول کند سرنوشت لیگ شانزدهم را خودش مشخص کرده که این اتفاق در تاریخ لیگ برتر ایران بی سابقه خواهد بود.

 

گفتنی است سه دیدار آخر تیم پرسپولیس در لیگ برتر به ترتیب با تیم های پدیده، ذوب آهن و سیاه جامگان برگزار خواهد که دیدار پایانی در روز 14 اردیبهشت در ورزشگاه ثامن الائمه خواهد بود.

 

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۱۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان