//
کدخبر: ۲۱۱۷۰۰ //

واقعیت بازگشت پروین به پرسپولیس مشخص شد

علی پروین شایعه بازگشتش به باشگاه پرسپولیس به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره را رد کرد.

 واقعیت بازگشت پروین به پرسپولیس مشخص شد
به گزارش فرتاک نیوز،

علی پروین پس از دیدار دیروز با وزیر ورزش و جوانان مثل همیشه با صراحت لهجه خاص خود و خیلی رک درباره احتمال حضور مجددش در پرسپولیس صحبت کرد. وی در این‌باره گفت: یک عده ای مطرح کردند که پروین دنبال پست گرفتن است که نه علاقه ای به آن دارم و نه کشش انجامش را دارم. من سی سال در این تیم زحمت کشیدم و درد دل های مردم را که با ما می گویند به وزیر ورزش انتقال دادم. تا موقعی که یک پیشکسوت زنده است باید به آنها توجه کنیم. خیلی از آنها شاید نیاز مالی هم نداشته باشند ولی باید قدر آنان را بدانیم. دل مردم به این دو تیم خوش است و باید کاری کنیم هواداران شاد به خانه هایشان بروند.

علی پروین شایعه بازگشتش به باشگاه پرسپولیس به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره را رد کرد و گفت: از انتخاب محمدحسن انصاری‌فرد به عنوان مدیرعامل پرسپولیس استقبال کردم و هرزمان که شاگردانم در جایی سمت می‌گیرند خوشحال می‌شوم. همیشه هم به آنها گفته‌ام هر زمانی که کمکی بخواهند در خدمت‌شان هستم اما به توجه به سن و سالم اصلا به بازگشت به پرسپولیس در هر سمتی فکر نمی‌کنم.

وی افزود: از من گذشته که بخواهم به مربیگری یا مدیرعاملی و حضور در هیئت مدیره فکر کنم. فقط درحدی که بتوانم تجربیاتم را در اختیار شاگردانم قرار دهم، در خدمت آنها هستم. برای پرسپولیس در ادامه فصل و دربی پیش‌رو آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۱۷۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان