//
کدخبر: ۲۱۱۶۰۰ //

فحاشی‌ها در تصمیم فغانی برای مهاجرت بی تاثیر نبوده است

کمک داور بین‌المللی کشورمان گفت که فحاشی‌ها در تصمیمی که فغانی برای مهاجرت گرفته بی‌تاثیر نبوده است.

فحاشی‌ها در تصمیم فغانی برای مهاجرت بی تاثیر نبوده است
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا سخندان در واکنش به مهاجرت علیرضا فغانی به استرالیا اظهار داشت: این تصمیم فغانی به صورت کلی و برای آینده فرزندانش بوده است. او داور بزرگی است و قطعاً اگر در استرالیا هم به کارش ادامه دهد، باز هم موفق خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فحاشی‌ها و بی‌احترامی‌ها به ویژه در فضای مجازی در این تصمیم تاثیرگذار بوده است یا نه؟ گفت: قطعاً چنین مسائلی در تصمیماتی که گرفته می‌شود، بی‌تاثیر نیست، اما همانطور که خودِ فغانی گفته، او این تصمیم را برای فرزندانش گرفته است. متاسفانه فحاشی‌ها و بی‌احترامی‌ها فشار زیادی به داوران وارد می‌کند و چنین عواملی دست به دست هم می‌دهند تا گاهی اوقات تصمیات دیگری گرفته شود.

کمک داور بین‌المللی فوتبال ایران ادامه داد: بارها در کنار هم در سایر کشورها قضاوت کرده‌ایم و می‌توانم بگویم که هیچ‌گاه شرایطی مثل ایران را در آن کشورها ندیده‌ایم. در واقع در همه جا فضای مجازی وجود دارد، اما در هیچ کجا فشار به اندازه ایران نیست.

سخندان گفت: داوران حاضر در کشورهای اطراف ما کار خاصی انجام نمی‌دهند، اما کوچک‌ترین افتخار و کار مثبتی که انجام می‌دهند، بلافاصله در بوق و کرنا می‌شود تا با این کار هم برای آن داوران و هم نفرات سطح پایین‌تر انگیزه به وجود بیاید. این همان کاری است که در ایران نمی‌بینیم و متاسفانه به داوری ضربه می‌زند. امیدوارم در آینده شاهد روزهای بهتری برای داوران باشیم و شرایط بهتری به وجود بیاید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۱۶۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان