//
کدخبر: ۲۱۱۴۲۲ //

ژانویه؛ حمله دوباره یوونتوس برای ستاره بارسلونا

یوونتوس همچنان مصر به خرید ایوان راکیتیچ، هافبک کروات و باتجربه بارسلونا است.

 ژانویه؛ حمله دوباره یوونتوس برای ستاره بارسلونا
به گزارش فرتاک نیوز،

یوونتوس در تابستان امسال تلاش زیادی برای خرید ایوان راکیتیچ، هافبک کروات بارسلونا کرد و علیرغم اینکه خود این بازیکن تمایل فراوانی به انتقال به تورین داشت، در نهایت توافقی بین بارسلونا و یوونتوس حاصل نشد و این انتقال منتقی گشت.

اما نشریه آ.اس مدعی شد یوونتوس هنوز از خرید ایوان راکیتیچ ناامید نشده و در فصل نقل و انتقالات زمستانی دوباره برای جذب وی اقدام خواهد کرد. امره جان و ماریو مانژوکیچ، دو بازیکن باتجربه یوونتوس از سوی مائوریتسیو ساری از فهرست بیانکونری برای لیگ قهرمانان خط خوردند و این اتفاق ناراحتی هر دو بازیکن را در پی داشته است.

یوونتوس قصد دارد امره جان و ماریو مانژوکیچ را در ماه ژانویه به فروش برساند و با درآمد حاصله برای خرید ایوان راکیتیچ از بارسلونا اقدام کند. در تابستان دو باشگاه برای معاوضه راکیتیچ و فدریکو برناردسکی به توافق رسیده بودند، اما ناگهان برنامه بارسلونا عوض شد و درخواست پول نقد باعث شد توافق طرفین بهم بخورد.

خود ایوان راکیتیچ علاقه زیادی به انتقال به یوونتوس دارد و با توجه به نیمکت نشینی در فصل جاری در ترکیب بارسلونا، امیدوار است این انتقال در فصل زمستان نهایی شود. همچنین کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس نیز علاقمند به ورود این هافبک کروات بوده و یوونتوس به زودی دوباره برای خرید او اقدام خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۱۴۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان