تاریخ انتشار: 1396/06/30 10:25
کد خبر: 181903

افتخاری تهدید به استعفا شد!

مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال گفت:افتخارى باید انقدر شجاعت پیدا مى کرد که همین امروز استعفا می داد.
افتخاری تهدید به استعفا شد!

کاظم اولیایى درباره استعفاى منصوریان بیان کرد :بهتر بود افتخارى شجاعت پیدا مى کرد پیش از استعفاى منصوریان همانند او از سمت خود کنار مى رفت. البته هنوز دیر نشده و افتخارى همین امروز هم مى تواند استعفا دهد .در هر صورت آقایان باید مسئولیت پذیر باشند و این اقدام به جهت این است که دست وزیر ورزش و جوانان نیز براى انتخاب باز باشد .استعفا ندادن آقایان، شخص وزیر ورزش و جوانان را نیز در بن بست قرار داده است.

او ادامه داد:در هر صورت باید پذیرفت که یکى از خواص فوتبال به بن بست خوردن است و البته براى حل این مسئله راه کارهایى وجود دارد که باید به کار برده شود.

اولیایى عنوان کرد :باید به خرد جمعى در حوزه مدیریت و فنى اعتقاد داشته باشیم .به این ترتیب خوب است که یک گروهى براى تشکیل مجمع و افرادى را براى تشکیل کمیته فنى انتخاب کنیم.

مدیر عامل اسبق استقلال عنوان کرد :باید انتخاب سرمربى زیر نظر کمیته فنى و با أخذ برنامه باشد در غیر این صورت انتخاب هاى فردى باعث دردسر مى شود .از طرفى آقایان توانایی، علاقه و شناخت براى انتخاب ندارند و به همین منظور نمى توانند انتخاب هاى درستى داشته باشند.

او افزود :در کمیته فنى ٣ معقوله حمایت ،نظارت و هدایت وجود دارد که تصمیم این کمیته باعث پیشرفت در تصمیم هاى باشگاه مى شود.

مدیر عامل اسبق استقلال درباره سرمربیگرى مک درموت تا پایان فصل گفت :تا پایان فصل نمى تواند اما تا پیش از تشکیل کمیته فنى مى تواند یک یا ٢ بازى در کنار تیم باشد .عرف کار بر این است یک سرپرست از کادر قبلى راس کار بماند تا انتخاب اصلح انجام شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48zlka

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وزیر ورزش به درخواست استقلالی‌ها «نه» گفت/ افتخاری ابقا شد