//
کدخبر: ۲۱۱۰۶۳ //
فرانکی دی یونگ:

می توانم بازی های بهتری برای بارسلونا ارائه دهم

فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا ابراز امیدواری کرد در آینده نمایش بهتری در این تیم ارائه دهد.

می توانم بازی های بهتری برای بارسلونا ارائه دهم
به گزارش فرتاک نیوز،

 فرانکی دی یونگ فصل قبل نمایش خیره کننده در ترکیب آژاکس ارائه داد و پیش از دیگر تیم های دیگر این بارسلونا بود که با این هافبک آینده دار هلندی به توافق رسید. حالا فرانکی دی یونگ شروع خود در بارسلونا را رضایت بخش دانسته و مدعی شد می تواند در آینده نیز عملکردی موفق تری ارائه دهد.

فرانکی دی یونگ گفت: "اگرچه من بازیکن جدیدی در ترکیب بارسلونا هستم، اما سه بازی اول لیگ از ابتدا در ترکیب قرار گرفته ام. با وجود اینکه ما بازیکنان زیادی در این پست داریم، من فکر می کنم در آینده می توانم بهتر از گذشته هم بازی کنم.

من می خواهم در هر موقعیتی که هستم رشد و پیشرفت کنم. من از بازی کردن خوشحالم و فقط می خواهم مطمئن شوم که جای خود را در ترکیب حفظ می کنم. مردم فکر می کنند برای درخشیدن تنها گلزنی و ارسال پاس گل لازم است، اما فوتبال بازی کردن چندان ساده نیست."

فرانکی دی یونگ همچنین در مورد رابطه خود با ماتیاس دی یخت، همبازی سابقش در آژاکس و مدافع فعلی یوونتوس گفت: "ما اخیرا با یکدیگر در تماس بوده ایم. ما هر دو به خارج از کشور و به تیم های بزرگی نقل مکان کرده ایم و در مورد این موضوع با یکدیگر صحبت می کنیم. برای من اینکه بتوانم با کسی صحبت کنیم که در حال سپری کردن تجربه ای مشابه من بوده مناسب و خوب است.

زندگی در بارسلونا؟ ما یک آپارتمان خوب پیدا کرده ایم و در این شهر احساس خوبی داریم."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۱۰۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان