//
کدخبر: ۲۱۰۲۱ //

شیعی: منشا دوست دارد در پیکان بماند/ از جلالی رضایت داریم

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: شنیده‌ایم منشا نمی‌تواند به پرسپولیس برود اما این بازیکن نیز ابراز علاقه کرده در تیم ما بماند.

شیعی: منشا دوست دارد در پیکان بماند/ از جلالی رضایت داریم

به گزارش فرتاک نیوز، محمود شیعی در گفت و گو با کاپ، درباره شکست پیکان مقابل ذوب آهن عنوان کرد: دیروز نتوانستم بازی را ببینم ولی طوری که شنیدم بچه‌ها نمایش خوبی به ویژه در نیمه اول نداشتند و مسابقه‌ای بود که ذوب‌آهن سرتر از ما کار کرد و سه امتیاز را گرفت که به آنها تبریک می‌گویم.

 

او با بیان اینکه کمتر از 90 درصد از بازیکنان با باشگاه قراردادشان در پایان فصل تمام می‌شود، ابراز کرد: قرارداد بحث تعهد اخلاقی و مبحث دیگر پیکانی بودن یک بازیکن است که برخی اینطور هستند و قید و بند یک ساله بودن قراردادشان درست نیست. امیدوار هستیم مجمع باشگاه پیکان چیزی که توقع دارد را به ما ابلاغ کند تا براساس آن حرکتمان را ادامه دهیم.

 

مدیرعامل باشگاه پیکان درخصوص عملکرد جلالی گفت: تا این لحظه انتظار از آقای جلالی در این فصل که بقا در لیگ برتر بود برآورده شده و ان‌شاالله ببینیم در ادامه چه اتفاقی می‌افتد.

 

شیعی درخصوص قرارداد داخلی پرسپولیس با منشا گفت: صحبتی که شده و دیروز دکتر اسدی عنوان کرد، منشا نمی‌تواند به پرسپولیس برود و تمرینات‌اش را با جدیت دنبال می‌کند. مدیر برنامه‌های او گفته اولویت منشا در صورت اجابت خواسته‌هایش پیکان است و این تیم را دوست دارم چون در آن مشکلی نداشته است. او تا پایان لیگ می‌ماند و ان‌شاالله وضعیت پیکان طوری باشد که اگر منشا هم نخواست بماند، بازیکن بهتری بتوانیم جذب کنیم.

 

وی تصریح کرد: مطمئنا شرایط جذب بازیکن در پیکان فصل بعد متفاوت خواهد بود چون سال گذشته از لیگ یک به لیگ برتر آمده بودیم و با سه بار رفت و برگشت، خیلی ها دل نمی‌بستند ولی امیدوار هستیم با وضعیت جدول، حضور تیم در تهران و شرایطی که ایجاد خواهد ش،د تیم و بازیکنان خوبی داشته باشیم.

 

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره پرداختی بازیکنان این تیم عنوان کرد: ما تعهدات خود را انجام دادیم و قول و قرارها را پایبند بودیم ولی شاید درصد آن متفاوت نباشد.

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۰۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان