//
کدخبر: ۲۱۰۰۳۹ //

بدترین خبر ممکن برای کالدرون و پرسپولیسی ها ؛ خاموشی ستاره پرسپولیس

مهاجم نوک پرسپولیس در دیدار برابر تراکتور هم نشان داد که افت فاحشی داشته و از روزهای اوجش فاصله گرفته است.

بدترین خبر ممکن برای کالدرون و پرسپولیسی ها ؛ خاموشی ستاره پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

علی علیپور بعد از جدایی مهدی طارمی به مرد نخست خط حمله پرسپولیس تبدیل شد.

او زیر نظر برانکو ایوانکوویچ پیش رفت زیادی داشت و توانست دو فصل قبل عنوان آقای گلی را در لیگ برتر به دست آورد و فصل قبل هم رقابت تنگاتنگی برای آقای گلی داشت و در نهایت نتوانست این عنوان را به دست آورد اما بهترین گلزن تیمش بود.

علی علیپور چند بازی باقیمانده تا پایان فصل قبل با افت محسوسی مواجه شد و دیگر خبری از آنها مهاجم سرعتی و فرصت طلب نبود.

همه کارشناسان و هواداران پرسپولیس به خوبی می دانستند که تیم با وجود علیپور نیاز به تقویت در خط حمله دارد اما جذب یک مهاجم به پروسه ای طولانی مدت برای پرسپولیس تبدیل شد و در نهایت هم در آخرین لحظات جونیور به سرخ پوشان پیوست و طبیعی است که او تنها با چند جلسه تمرین نمی تواند مرد نخست خط حمله باشد.

کالدرون مجبور است که از علیپور در خط حمله تیمش بهره گیرد اما این بازیکن افت بسیار فاحشی کرده است و در زمین تنها راه می رود بدون آنکه خطرناکی و زهر سابق را داشته باشد.

در دیدار قبلی پرسپولیس برابر تراکتور سازی علی علیپور بهترین فرصت بازی را از دست داد. او روی اشتباه رشید مظاهری می توانست دروازه تراکتور را باز کند اما تعلل کرد و نداشتن اعتماد به نفس لازم باعث شد تا پاس بسیار بدی بدهد و در نهایت پرسپولیس از رسیدن به گل بازماند.

پرسپولیس اولتیاماتومی برای علیپور روی نیمکت خود ندارد و این باعث شده تا او با خیال راحت فقط در زمین راه بیرود. ناکامی در زدن گل برای مهاجم نوک سرخ پوشان آن هم در دو بازی پیاپی فصل جدید یک ناکامی بزرگ به شمار می آید.

پرسپولیس چرا در تابستان با جونیور قرارداد امضا کرد؟ آیا این مهاجم برزیلی برای نیمکت نشینی به سرخ پوشان آمده است؟ آیا زمان آن نیست که تغییرات در خط حمله پرسپولیس به وجود آید و علیپور برای داشتن انگیزه و روحیه بهتر نیمکت نشین شود؟

آنچه که روشن است این است که مهاجم نوک پرسپولیس اصلا آماده نیست و از روزهای اوج خود فاصله گرفته است. او در جاهای که باید پاس بدهد با خودخواهی به توپ ضربه می زند و در جاهای که نیاز به پاس دادن نیست پاس های بی هدف و بی مورد می دهد و فرصت روز گذشته برابر تراکتور بهترین مثال در این زمینه است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۰۰۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان