//
کدخبر: ۲۰۹۸۹۲ //

اگر در استقلال همدلی به وجود بیاید مطمئن باشید نتیجه خواهیم گرفت

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت:استراماچونی مربی خوبی است ولی حس کردم در حال حاضر خیلی برای تیم حاشیه درست شده و از طرفی مدیرعامل باشگاه هم تحت فشار است و به همین علت احساس وظیفه کردم که با فتحی دیدار کنم.

اگر در استقلال همدلی به وجود بیاید مطمئن باشید نتیجه خواهیم گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

علی فتح‌الله‌زاده در خصوص دیدارش با امیرحسین فتحی در باشگاه استقلال اظهار داشت: من در این شرایط احساس کردم که باید به باشگاه بروم و با توجه به حواشی که پیش آمده با مسؤولان باشگاه صحبت کنم. استراماچونی مربی خوبی است و می‌تواند به تیم استقلال کمک کند ولی حس کردم در حال حاضر خیلی برای تیم حاشیه درست شده و از طرفی مدیرعامل باشگاه هم تحت فشار است و به همین علت احساس وظیفه کردم که با فتحی دیدار کنم.

وی افزود: البته یکسری کار اداری هم داشتم که باید انجام می‌شد ولی در دیدار با فتحی به وی اعلام آمادگی کردم در خدمت مدیران باشگاه خواهم بود و هر کمکی از دستم بربیاید انجام خواهم داد.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سؤال که آیا فتحی از ریز ماجرای استراماچونی با وی صحبت کرد یا خیر، گفت: حقیقتاً من وارد جزئیات نشدم ولی وقتی به باشگاه رفتم دوستان به قول خودمان خیلی تحویل گرفتند و احساس خوبی دارم از اینکه بعد از 6 سال رفقایم را در باشگاه استقلال دیدم.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا می‌توان به این تیم امیدوار بود یا خیر، گفت: استقلال از دو بازی قبل یک امتیاز گرفته ولی یکسری مشکلات داوری هم وجود داشته است. من معتقدم این تیم بدشانسی آورده اما تیم خوبی داریم که اگر همدلی در آن به وجود بیاید مطمئن باشید نتیجه خواهیم گرفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۹۸۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان