//
کدخبر: ۲۰۹۸۵۸ //

تحلیل هفته دوم لیگ برتر فوتبال/سوپر گل در مشهد!

هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر در حالی به پایان رسید که تیم‌های سپاهان و شهر خودرو هر کدام با ۶ امتیاز رده‌های اول و دوم را تصاحب کردند.

تحلیل هفته دوم لیگ برتر فوتبال/سوپر گل در مشهد!
به گزارش فرتاک نیوز،

هفته دوم رقابت های لیگ برتر با برگزاری ۸ بازی در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شد؛ نتیجه این بازی‌ها، حفظ صدرنشینی سپاهان در خانه و شش امتیازی شدن یاران یحیی گل محمدی بود.

در این هفته از رقابت های لیگ برتر نتایج و اتفاقات جالبی رقم خورد که به برخی از آنها در زیر اشاره می شود.

* پرگل ترین بازی

روز گذشته در یک دیدار عجیب و پرگل در قائمشهر ۷ بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و در نهایت نساجی در خانه‌اش توانست با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل پیکان صاحب برتری شود. در مجموع این بازی ۷ گل، ۶ گل زن و دو پنالتی داشت، هر دو پنالتی را شهریار مقانلو مهاجم تیم پیکان به ثمر رساند تا تنها بازیکن دو گله این هفته باشد.

* دو بازی بدون گل

در دیدارهای هفته دوم ۶ بازی با گل و ۲ بازی بدون گل به پایان رسید. در این هفته جمعا ۱۶ گل به ثمر رسید تا به طور متوسط برای هر بازی ۲ گل را داشته باشیم.

در این میان سهم رقابت میان نساجی و پیکان ۷ گل بود و دیدار تیم های پارس جنوبی برابر ذوب آهن و سایپا مقابل گل گهر بدون گل به پایان رسید.

* اخطار و اخراج

در جریان دیدارهای هفته دوم لیگ برتر، داوران جمعا ۲۰ بار برای جریمه بازیکنان داخل زمین دست به جیب شده و در هر ۲۰ مورد از کارت زرد استفاده کردند تا این هفته بدون کارت قرمز به پایان برسد.

در این هفته بازی پر برخورد و جذاب پرسپولیس و تراکتور با ۵ اخطار، پر کارت ترین بازی هفته بود.

* زیباترین گل هفته

زیبا ترین گل هفته را باید سهم حسین مالکی بازیکن تیم شاهین بوشهر دانست. این بازیکن در دقیقه ۲۱ بازی شاهین مقابل شهر خودرو با یک شوت سنگین از پشت محوطه جریمه به زیبایی دروازه شهر خودرو را باز کرد.

این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم شهر خودرو به پایان رسید.

* زود هنگام و دیرهنگام ترین گل

زودهنگام ترین گل هفته توسط رضا جبیره بازیکن تیم صنعت نفت به ثمر رسید. بازیکن صنعت نفت در دقیقه ۵ دروازه نفت مسجد سلیمان را باز کرد تا زننده زود هنگام ترین گل هفته باشد.

دیرهنگام ترین گل هفته هم که سهم بازیکنان تیم فولاد بود. امیر حسین باقرپور در دقیقه ۹۶ بازی مقابل استقلال دروازه آبی پوشان را باز کرد تا مثل هفته گذشته استقلال دیرهنگام ترین گل هفته را خورده باشد.

* ۳ پنالتی بدون اتوگل

در هفته دوم داوران ۳ بار به نشانه ضربه پنالتی در سوت خود دمیدند که سهم پیکان ۲ و سهم شهر خودرو یک پنالتی بود. هر ۳ پنالتی هفته نیز تبدیل به گل شد تا پنالتی از دست رفته نداشته باشیم.

در هفته دوم از اتوگل هم خبری نبود و هیچ بازیکنی به اشتباه دروازه خودی را باز نکرد.

* ترین ها

در پایان هفته دوم مشاهده می شود:

- ۸ تیم هنوز طعم شکست را نچشیده اند که نام استقلال و پرسپولیس در بین این تیم ها به چشم نمی‌خورد.

- ۸ تیم هنوز طعم پیروزی را نچشیده‌اند که نام تیم استقلال در بین این تیم ها دیده می شود.

- ۶ تیم هنوز بازی های خود را با نتیجه مساوی به اتمام نرسانده‌اند که نام پرسپولیس در بین این تیم ها دیده نمی شود.

- تنها تیمی که هنوز در این مسابقات گل نزده، تیم فوتبال پارس جنوبی جم است و بیشترین گل زده هم در اختیار تیم نساجی با ۵ گل زده است.

- سپاهان و تراکتور تنها تیم هایی هستند که هنوز دروازه شان باز نشده و پیکان با ۶ گل خورده بیشترین تعداد گل خورده را در اختیار دارد.

- بیشترین امتیاز نیز به سپاهان و شهر خودرو تعلق دارد. این دو تیم تنها تیم‌هایی هستند که ۱۰۰درصد امتیازات را گرفته‌اند. در مقابل این دو تیم، پیکان و شاهین بوشهر نیز تنها تیم‌هایی هستند که هنوز امتیازی به دست نیاورده اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۹۸۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان