//
کدخبر: ۲۰۹۸۱۰ //
خرمگاه: بگذارید رازها بین خودمان بماند

منظور منصوریان از شوک موافق چه بود؟

مربی تیم ذوب‌آهن می‌گوید: شک نکنید غیبت منصوریان تأثیرگذار بوده است. او سرمربی تیم است و وقتی کنار زمین باشد، شرایط برای تیم ما بهتر خواهد بود.

منظور منصوریان از شوک موافق چه بود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمد خرمگاه پس از تساوی بدون گل تیم‌ فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل پارس جنوبی جم گفت: یک موضوع را باید در ابتدا عنوان کنم. ما تا یکی دو روز قبل از مسابقه نمی‌دانستیم کجا بازی می‌کنیم. امیدوارم شرایط طوری باشد که 72 ساعت قبل از بازی بدانیم حداقل بازی کجا برگزار می‌شود. پارس جنوبی تیم بسیار خوبی است و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. اولین مشکلی که داریم این است که سه بازیکن سرباز داریم و متأسفانه نزدیک به دو ماه است که نمی‌دانیم اینها را داریم یا نه. بازی با الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسیده است، اما صبح روزی که قرار بود برای بازی با الاتحاد به امارات سفر کنیم، به ما گفتند دنبال نامه‌نگاری برویم. نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاده است که هنوز هم این بازیکنان را در اختیار نداریم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه گفت: بازی امروز خوب بود و می‌دانستیم چه چیزی می‌خواهیم. بازیکنان ما چیزی را که می‌خواستیم انجام دادند و بیش از توان‌شان را گذاشتند. ما دوباره تعویض اجباری داشتیم و این مسئله شرایط را برای تیم ما سخت کرد و چیزی که مدنظر داشتیم، پیاده نشد. خدا را شکر از بچه‌ها راضی بودیم و امیدوارم در ادامه راه بتوانیم بهتر از این باشیم.

خرمگاه در واکنش به برکناری سعید آذری از مدیرعاملی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان و همچنین نظرش درباره پارس جنوبی جم گفت: جسارتاً من به سؤال اول جواب نمی‌دهم، چون در حیطه وظایفم نیست و بحث مدیریتی به شمار می‌آید. در رابطه با پارس جنوبی گفتم این تیم خوب است و کادر فنی خوبی دارد. پارس جنوبی با برنامه بازی می‌کند. آن‌طور که من آنالیز کرده‌ام مطمئنم این تیم شرایط بسیار خوبی خواهد داشت، چون سنجیده و با هدف بازی می‌کند.

وی در مورد داوری دیدار پارس جنوبی جم - ذوب‌آهن اصفهان خاطر گفت: داوری آن چیزی را که قانون جدید گفته بود، پیاده کرد. به جسارت اکبریان و تیم داوری تبریک می‌گویم. امیدوارم در ادامه بتواند این روند را ادامه دهد.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در واکنش به اینکه اگر سیستم VAR در ایران بود، شاید دو پنالتی امروز پارس جنوبی گرفته می‌شد، گفت: باید به این موضوع توجه داشته باشیم که در ایران زندگی می‌کنیم و باید شرایط اینجا را در نظر داشته باشیم. اگر بخواهیم به این چیزی که اشاره کردید، توجه داشته باشیم باید به ذوب‌آهن پارسال اشاره کنیم که 26 امتیاز از بحث داوری از دست دادیم. این شرایط برای همه یکسان است. داور انسان است و مثل ما اشتباه می‌کند.

خبرنگاری از خرمگاه پرسید که علیرضا منصوریان در جایگاه ویژه از اصطلاح «شوک موافق» استفاده کرد و منظورش از این موضوع چه بود که مربی تیم ذوب‌آهن گفت: فکر می‌کنم از این اصطلاح باید برای بازی‌های بعد استفاده کنیم!

خرمگاه راجع به غیبت علیرضا منصوریان روی نیمکت تیم ذوب‌آهن هم گفت: شک نکنید غیبت او تأثیرگذار بوده است. او سرمربی تیم است و وقتی کنار زمین باشد، شرایط برای تیم ما بهتر است.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا مشکل دروازه‌بانی ذوب‌آهن که پس از جدایی رشید مظاهری به وجود آمده است حل خواهد شد یا نه، گفت: مظاهری الان بازیکن تراکتورسازی است و همان‌طور که دیدید امروز یوسف بهزادی برای ما خوب گلری کرد. محمدباقر صادقی هم می‌تواند در آینده به ما کمک کند و امیدوارم هر چه زودتر او را داشته باشیم. البته گلر دیگری به نام معراج اسماعیلی داریم که گلر اول تیم امید است. امیدوارم با این سه دروازه‌بان شرایط خوبی داشته باشیم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۹۸۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان