//
کدخبر: ۲۰۹۷۹۰ //
کمالوند:

مقابل پرسپولیس و ذوب‌آهن مستحق برد بودیم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: امیدوارم با ساختن تیمی خوب که بازی روانی ارائه می‌کند، هواداران را راضی کنیم.

مقابل پرسپولیس و ذوب‌آهن مستحق برد بودیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 فراز کمالوند پس از تساوی بدون گل شاگردانش مقابل تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: از مردم خونگرم و میهمان‌نواز جم تشکر می‌کنم. آنها در چند روزی که در شهرستان جم بوده‌ایم، مهربانی را در حق ما تمام کردند و امیدوارم با ساختن تیمی خوب که بازی روانی ارائه می‌کند، آنها را راضی کنیم.

وی ادامه داد: اتفاقی که در پارس جنوبی جم رخ داده، اگر نگویم در تاریخ فوتبال بی‌نظیر بوده، می‌توانم بگویم کم‌نظیر است. حداقل به یاد نمی‌آورم از 18 بازیکن یک تیم، 16 بازیکن آن جدید باشند و ما 95 درصد تیم را تغییر دادیم. تعدادی از بازیکنان ما حقوق سال قبل خود را که کم هم نبود، می‌خواستند و حاضر به مذاکره هم نشدند. ما هم با تعداد زیادی جوان لیگ یکی و چند باتجربه پا به میدان گذاشتیم.

سرمربی پارس جنوبی با اشاره به ارزان قیمت بودن تیمش گفت: قرارداد 10 بازیکن تیم ما بین 200 تا 400 میلیون تومان است و فکر می‌کنم ارزان‌ترین تیم مسابقات هستیم، اما مقابل هیچ تیمی کم نمی‌آوریم. در هفته اول مقابل قهرمان سه دوره لیگ برتر یعنی پرسپولیس به میدان رفتیم و در هفته دوم با تنها تیم ایرانی که از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد، بازی کردیم. انصافاً در هر دو بازی هم مستحق پیروزی بودیم. مخصوصاً امروز که در هر دو نیمه کاملاً برتر بودیم و در 25 دقیقه پایانی هم سراسر حمله بودیم.

ادامه دارد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۹۷۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان