تاریخ انتشار: 1398/06/05 16:07
کد خبر: 90089

کادرفنی با قدرت به کارش ادامه می دهد / طبق برنامه های تدوین شده پیش می رویم

کادرفنی با قدرت به کارش ادامه می دهد / طبق برنامه های تدوین شده پیش می رویم

طی روزهای گذشته اخبار حاشیه ای در خصوص تغییر سرمربی یا جابجایی برخی معاونت ها در باشگاه رایکا از گوشه و کنار شنیده و در فضای مجازی دست به دست می شود که موجب نگرانی هواداران پرشور این تیم شده است.

لذا مدیریت باشگاه بر خود لازم می داند تا برای جلوگیری از تشویش اذهان عمومی برخی موارد را یادآور شود.

۱- امتیاز باشگاه خونه به خونه به تیمی از خراسان فروخته شده بود که در دقیقه ۹۰ امتیاز این باشگاه با رایزنی شخص استاندار با پیمان منیری و علی اکبر جعفرنژاد که خود را جزئی از مردم دانسته و دوست نداشتند سرخوردگی همشهریان خود را ببینند در بابل حفظ شد.

۲- پیمان منیری و علی اکبر جعفرنژاد به عنوان سرمایه گذار از بدو به دست گرفتن سکان مالکیتی باشگاه اساس کار را بر پایه استفاده از نیروهای بومی کارآمد بنا نهاده و پس از بررسی گزینه های مختلف، خیلی زودتر از حد تصور کادر مدیریتی و فنی باشگاه را مشخص کردند و تمرینات تیم با تست گیری از جوانان مستعد بومی آغاز و بازیکنان یکی پس از دیگری با نظر سرمربی جذب شدند.

۳- در این مدت مدیران باشگاه تنها طی مدت ۴۸ ساعت موفق به تسویه با ۱۰ نفر از طلبکاران باشگاه خونه به خونه با مبلغی بالغ بر یک میلیارد و سیصد میلیون تومان شده و توانستند تنها در سه روز کاری مانده به آغاز لیگ، با طی کردن روند اداری سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال علاوه بر اخذ مجوز حضور باشگاه رایکا در مسابقات، کارت بازی همه بازیکنان جذب شده را دریافت کنند.

۴- مالکان باشگاه به خوبی از زمان اندکی که کادرفنی برای بستن تیمی در خور نام باشگاه رایکا و مردم فوتبالدوست بابل داشتند،آگاه بوده و می دانند که بهترین مربیان دنیا هم برای ایجاد هماهنگی و پیاده کردن برنامه های تاکتیکی خود در تیم حداقل به ۴۵ الی ۶۰ روز زمان نیاز دارند. بر همین اساس مدیران باشگاه حداقل تا نیم فصل به کادرفنی فعلی زمان خواهد داد تا بتواند برنامه های خود را در تیم پیاده کند. 

۵- از ابتدای شروع به کار مالکان باشگاه رایکا، این تیم در بهترین شرایط و امکانات تمرین کرده و در مسابقات حضور یافت که بهترین گواه آن بازیکنان و اعضای کادرفنی هستند، لذا شایعاتی که در خصوص مشکل مالی مالکان باشگاه که از گوشه و کنار شنیده می شود، از اساس کذب بوده و نقشه جدیدی است که دشمنان فوتبال بابل تنها برای سواستفاده از نگرانی هواداران برای رسیدن به مقاصد شوم شان آن را مطرح می کنند.

در پایان از همه فوتبال دوستان خونگرم بابلی تقاضا می شود که از هرگونه گمانه زنی و بازنشر شایعاتی که بدخواهان فوتبال بابل در فضای مجازی مطرح می کنند تا با این کار باشگاه مردمی رایکا را به حاشیه برده و مانع نتیجه گیری اش شوند خودداری کرده و از همه آنها می خواهیم با قدرت از تیم خودشان اعم از مدیران، اعضای کادرفنی و بازیکنان تا زمان رسیدن به بر بام فوتبال ایران حمایت کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qxbpj

آخرین اخبار