//
کدخبر: ۲۰۹۰۶۶ //

معاون فرهنگی وزارت ورزش درباره اظهارات تاج توضیحاتی داد

عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان درباره اظهارات مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص محرومیت خبرنگاران توضیحاتی ارائه کرد.

معاون فرهنگی وزارت ورزش درباره اظهارات تاج توضیحاتی داد
به گزارش فرتاک نیوز،

به دنبال پخش اظهارات مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره محرومیت خبرنگاران، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در این باره گفت: موضوع جلسه، پیشگیری کاهش خشونت در ورزشگاه‌ها و گزارش اقدامات انجام شده از سوی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال و سایر نهادهای ذی ربط بود. بخشی از صحبت‌های تاج درباره مقررات انضباطی لیگ نوزدهم به صورت تقطیع شده در رسانه‌ها منعکس شد که واکنش همکاران رسانه‌ای را به همراه داشت.

وی افزود: طبعا این جانب به عنوان معاون وزیر و رئیس انجمن ورزشی نویسان ایران در مقام توضیح یا پاسخ درباره سخنان رئیس فدراسیون فوتبال نبوده و نیستم، لکن اینکه ادعا شده موارد مطرح شده در مورد محرومیت خبرنگاران همراه با تأیید از سوی اینجانب بوده است، به هیچ وجه صحیح نبوده و نه در جلسه فوق و نه در هیچ موقعیت دیگر با محرومیت خبرنگاران و اصحاب رسانه همراه و هم رأی نبوده‌ام.

معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: به گواه همکاران و برای نظم بخشیدن و تسهیل حضور همکاران رسانه‌ای در مجموعه رویدادهای ورزشی داخلی و خارجی انجام شده در سالیان اخیر و ساماندهی وضعیت رسانه‌ای لیگ برتر فوتبال و به ویژه لیگ نوزدهم، تمام سعی و تلاش خود را بکار گرفته‌ام و امیدوارم با همکاری فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، این مهم با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در جلسات متعدد هفته‌های اخیر در جهت تأمین شرایط بهتر کاری برای همکاران رسانه‌ای محقق شود.

احمدی با تأکید بر حق نقد و سئوال برای رسانه‌ها گفت: امیدوارم در اظهارنظرها و نقدها که حق مسلم اهالی رسانه است از دایره حق و انصاف خارج نشویم و همواره بر مدار آن حرکت کنیم که به طور قطع رضایت خلق و خالق را به همراه خواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۹۰۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان