//
کدخبر: ۲۰۸۹۶۳ //
از جام گرفتن خسته نمی‌شویم

سیدجلال: کسانی که علیه‌ام شایعه ساختند را می‌شناسم

کاپیتان پرسپولیس درباره شایعاتی که از ابتدای فصل حول نام او شکل گرفته بود واکنش نشان داد و مدعی شد که آنها هدف دیگری را دنبال می‌کند اما تیم به راه خود ادامه خواهد داد.

سیدجلال: کسانی که علیه‌ام شایعه ساختند را می‌شناسم
به گزارش فرتاک نیوز،

سیدجلال حسینی بار دیگر توانست عنوان برترین مدافع لیگ را به خود اختصاص دهد و اکنون با شش تندیس برترین در این زمینه در کنار هفت عنوان قهرمانی‌اش در لیگ برتر، به بازیکنی دست نیافتنی از این حیث تبدیل شده است.

کاپیتان پرسپولیس فصل جدید را با حواشی و شایعات زیادی استارت زد؛ از جمله این حواشی می‌توان به قرار گرفتن نامش در لیست مازاد، پس گرفتن بازوبند کاپیتانی و البته نقش داشتن او در لیست خروجی!

وی درباره شرایط تیم بعد از رسیدن به اولین پیروزی فصل گفت: بعد از بازی با پارس جم شرایط خوبی در تیم حاکم است. بازی سختی بود و معمولا بازی‌های ابتدایی سخت است. کادرفنی تغییر کرده و بازیکنان جدیدی اضافه شدند. نیاز به هماهنگی بیشتری داریم. کادرفنی فلسفه و تفکرات خاص خودش را دارد و امیدوارم در این مقطع به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

سیدجلال حسینی، مدافع سرخپوشان درباره دستیابی دوباره به عنوان برترین مدافع فصل می‌گوید: خدا را شکر می کنم، فکر می کنم 6 بار به این عنوان رسیدم. در سایپا دو بار، یک بار در نفت و سه بار هم در پرسپولیس به این عنوان رسیدیم. از هواداران تشکر می کنم بابت حمایت‌های آنها. حمایت هواداران در طی این سال‌ها کمک زیادی به ما کرد. خودم هم تلاش می کنم و تمرینات را پشت سر می گذارم تا بتوانم در بازی‌ها عملکرد خوبی داشته باشم. در فصلی که پشت سر گذاشتیم بچه‌ها تلاش زیادی کردند. به نظرم این مزد زحمات و حمایت هم‌بازیانم است و خیلی به من کمک کردند.

او در خصوص شرایط برگزاری این مراسم و انتقاداتی که شکل گرفته نیز می‌گوید: متاسفانه ما خیلی مشکلات داریم و این مشکلات باید با تفکر، سلیقه بهتر انجام شود. نه در این مراسم که در خیلی از مسائل مشکلات وجود دارد و مثلا برگزاری رونمایی پیراهن و ... و نمی‌دانم چه زمانی این مشکلات برطرف خواهد شد. همه جا این مشکلات وجود دارد و نمی‌دانم چرا حل نمی‌شود.

سیدجلال با تمجید از شجاع خلیل زاده گفت: شجاع بازیکن و رفیق خوبی است. در فصل گذشته خیلی تلاش کرد و تاثیرگذار بود و حقش بیشتر از این چیزهاست و امیدوارم به اتفاقات بهتری در زندگی‌اش برسد.

کاپیتان سرخپوشان در واکنش به اینکه استقلالی‌ها با توجه به آماری که کسب کرده بودند، مدعی دریافت جایزه برترین مدافع فصل بودند گفت: استقلال دفاع خوب و مسنجمی در فصل گذشته داشت. اما بچه‌‌های ما تلاش زیادی داشتند و هم قهرمانی لیگ برتر و هم جام حذفی را کسب کردند. بچه‌های ما استحقاق بیشتری داشتند و دفاع استقلال هم خیلی خوب بود.

وی درباره دریافت جایزه برانکو نیز گفت: بله، این حق آقای برانکو است و ایشان در طول دورانی که در پرسپولیس حضور داشتند آمار و عملکرد فوق العاده‌ای داشتند و من این جایزه را در اختیار باشگاه قرار خواهم داد تا آن را به ایشان برساند. برای آقای برانکو نیز آرزوی موفقیت می‌کنم.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا آنها قادر خواهند بود در شرایط فعلی به چهارمین قهرمانی پیاپی نیز دست یابند اینطور گفت: خیلی سخت است و انتظارات آنقدر از ما زیاد است که شرایط را سخت‌تر می کند. کادرفنی تغییر کرده و بازیکنان زیادی به ما اضافه شدند و نیاز به هماهنگی داریم. وقتی در تیم یک تغییر داشته باشید نیاز به هماهنگی دارد ولی ما هم در راس کادرفنی و هم بازیکنان تغییراتی داشته‌ایم. تفکرات آقای کالدرون و برانکو کاملا متفاوت است و این نیازمند زمان بیشتری است.

وی درباره اینکه کالدرون مدعی بازی تهاجمی و اجرای این شیوه در پرسپولیس شده بود گفت: آقای برانکو نیز تمایل زیادی به بازی تهاجمی داشت و الان اما بحث اصلی هماهنگی است. همه بچه ها باید در راستا و اهداف کادرفنی تلاش کنند تا بار دیگر بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

کاپیتان سرخ‌ها درباره اینکه عطش او در این سن برای دستیابی به موفقیت همچنان پایان‌ناپذیر است گفت: چشم نکنید! اینطور نیست و ما یک تیم هستیم که بیشتر به دنبال موفقیت تیمی هستیم و این اتحاد و همدلی بین بازیکنان بوده که موفقیت برای ما به همراه داشته است. ما نیز مسلما بیشتر از دیگر تیم‌ها مشکل نداشته باشیم، کمتر از آنها نیز نداریم. اما برای همه ما هدف نهایی خوشحالی هواداران است و نمی‌خواهیم از گرفتن جام دست برداریم.

سیدجلال که از محبوبیت بالایی بین هواداران برخوردار است، در خصوص شایعاتی که در این فصل علیه او درباره قرار گرفتن نامش در لیست مازاد، از دست دادن بازوبند و البته نقش او در جدایی بازیکنان و لیست مازاد می‌گوید: من یک چیزی را سربسته بگویم؛ متاسفانه این مسائل را برخی افراد معلوم الحال شکل دادند و من آنها را می شناسم. آن را پشت سر گذاشتیم و وظیفه ما این است که تمرین خوبی داشته باشیم و بهترین عملکرد و نتایج را به دست بیاوریم. حرف و حدیث همیشه وجود دارد و نمی‌دانم چرا به وجود می‌آورند و به دنبال چه چیزی هستند. خوشبختانه درباره تمامی شایعاتی که ساختند همه چیز برعکس بوده من می دانم چه کسی این شایعات را ساخته و اما ما از هدف‌مان دست برنمی‌داریم و برای هواداران همیشه خواهیم جنگید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۸۹۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان