//
کدخبر: ۲۰۸۹۴۴ //

نریمان جهان: حریف ساده‌ای برای سپاهان نیستیم

هافبک ماشین سازی تبریز می گوید تیمش در لیگ برتر نوزدهم حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

نریمان جهان: حریف ساده‌ای برای سپاهان نیستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

سامان نریمان جهان درباره پیروزی ماشین سازی مقابل استقلال عنوان کرد: بازی خوبی انجام دادیم و بچه ها همت کردند و توانستند روز خوبی را رقم بزنند. ما آنطور که می خواستیم بازی کردیم و وظایف مان را خوب انجام دادیم. خداراشکر که پیروز شدیم و هواداران را خوشحال کردیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم توانستیم ابهتی به فوتبال تبریز بدهیم و از بازی اول قدرت مان را نشان بدهیم. این اتفاقات بزرگی است. امیدوارم ادامه دار باشد و بتوانیم یک رقیب سرسخت برای همه تیم ها تا  پایان مسابقات باشیم.

هافبک ماشین سازی درباره مصدومیتش در لحظه ضربه ایستگاهی و اینکه او ایستگاهی زن اول ماشین سازی است، خاطرنشان کرد: قسمت این بود که اگر موقعیت ضربه عقب تر بود، من نمی زدم اما اگر داخل زمین هم بودم نمی گذاشتم فرد دیگری ضربه را بزند. به هر حال من مصدوم شدم و بیرون از زمین بودم و اتابک زارعی هم عالی ضربه زد. شاید اگر من می زدم ضربه خراب می شد اما واقعا خوشحال شدم. به هواداران عزیز تبریک می گویم و امیدوارم همراه با تراکتور در این فصل اینقدر پرقدرت جلو برویم.

نریمان جهان درباره دیدار با سپاهان عنوان کرد: بازی با سپاهان سخت است. این تیم شرایط خودش را در لیگ برتر اثبات کرده و کارمان بسیار دشوار است. با این حال ما نیز حریف ساده‌ای برای سپاهان نیستیم و قطعا سخت می توانند مارا شکست بدهند. با این حال تلاش می کنیم بهترین بازی را انجام بدهیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حرفهایش به معنای خط و نشان کشیدن برای حریفان است، افزود: نه خط و نشان نمی کشم. ما فقط می گوییم که تیم سختکوشی هستیم و سختکوش بازی می کنیم. شما دیدید به جز یک موقعیت استقلال جلوی ما کاری نتوانست بکند و همه بازیکنان انگیزه دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۸۹۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان