//
کدخبر: ۲۰۸۹۰۱ //

گریزمان: از شادی لبرون جیمز خوشم آمد آن را تقلید کردم

مهاجم فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید دومین گلش مقابل رئال بتیس را با الگوبرداری از حرکات هم‌تیمی آرژانتینی‌اش به ثمر رسانده است.

گریزمان: از شادی لبرون جیمز خوشم آمد آن را تقلید کردم
به گزارش فرتاک نیوز،

در پیروزی 5 بر 2 بارسلونا مقابل رئال بتیس در هفته دوم لالیگا، آنتوان گریزمان یکی از راضی‌ترین بازیکنان حاضر در میدان بود. او با دو گلی که زد، بارسلونا را بعد از دریافت گلی زودهنگام به بازی برگرداند و زمینه‌ساز ثبت اولین پیروزی این تیم در فصل جدید شد. دومین گل او با یک ضربه زیبا و مواج از روی خط محوطه جریمه به ثمر رسید که شباهت زیادی به شوت‌های پای چپ مسی داشت.

گریزمان در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت: بعد از شکست هفته اول‌مان، می‌دانستیم که این هفته باید سخت‌تر کار کنیم. گل بتیس ما را به خودمان آورد و بعد از آن یک بازی خوب ارائه کردیم و موقعیت‌های گلزنی فراوانی داشتیم. امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد.

مهاجم فرانسوی کاتالان‌ها افزود: نسبت به بازی هفته گذشته‌مان مقابل بیلبائو، در این بازی عملکرد بسیار بهتری داشتیم. این همان راهی است که باید ادامه دهیم و به همین دلیل در تمام یک هفته اخیر تمرین کردیم.

گریزمان با اشاره به غیبت تعدادی از مهره‌های کلیدی بارسلونا تأکید کرد: وقتی بعضی از مهره‌های مهم تیم حضور ندارند، مسئولیت شما سنگین‌تر می‌شود و در این بازی هم این موضوع مشهود بود. با این حال شما نمی‌تواند جای خالی همه را پر کنید. ما یک تیم هستیم و این به لطف همکاری بازیکنان میسر می‌‌شود. نکته خوب درباره تیم ما این است که وقتی برخی مصدوم می‌شوند، آنهایی که جای‌شان را می‌گیرند، به خوبی واکنش نشان می‌دهند.

ستاره سابق اتلتیکومادرید درباره گل‌هایی که به بتیس زد هم عنوان کرد: من در تمرینات دیده‌‌ام که چگونه لئو مسی از این نوع ضربات می‌زند و برای زدن گل دومم سعی کردم که از او تقلید کنم.

گریزمان درباره شادی جالب پس از گل دومش هم گفت: این شادی را لبرون جیمز انجام داد و من از آن خوشم آمد و به همین دلیل دوست داشتم از او تقلید کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۸۹۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان