//
کدخبر: ۲۰۸۴۵۹ //

اولتیماتوم باشگاه ناپولی به ایکاردی

ناپولی دو روز به مائورو ایکاردی مهلت داده تا نظر نهایی خود در مورد پیشنهاد این باشگاه را اعلام کند.

 اولتیماتوم باشگاه ناپولی به ایکاردی
به گزارش فرتاک نیوز،

نشریه کوریره دلو اسپورت خبر داد باشگاه ناپولی با فرناندو یورنته، مهاجم پیشین تیم‌های تاتنهام و یوونتوس به توافق رسیده اما همچنان منتظر تصمیم نهایی مائورو ایکاردی است، از این‌رو به این مهاجم آرژانتینی 48 ساعت دیگر فرصت داده تا نظر نهایی خود در خصوص پیشنهاد این باشگاه اعلام کند.

پیش از این گفته می‌شد دی لائورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی تا روز پنجشنبه گذشته به ایکاردی مهلت داده بود که برای پیوستن به این تیم پاسخ بدهد اما او از انجام این کار خودداری کرد و به همین دلیل ناپولی به سراغ گزینه دوم خود یعنی یورنته رفت. این مهاجم اسپانیایی که در انتهای فصل گذشته قراردادش با تاتنهام خاتمه یافت و اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود، مورد توجه فیورنتینا هم قرار دارد.

ناپولی در حالی منتظر تصمیم نهایی مائورو ایکاردی است و همچنان نسبت به جذب این مهاجم آرژانتینی امیدوار است اما گفته می‌شود کاپیتان پیشین نراتزوری تنها در صورت داشتن پیشنهاد از یوونتوس حاضر به ترک اینتر است.

نشریه گاتزتا دلو اسپورت هم خبر داد که مدیران باشگاه اینتر نسبت به ایکاردی 26 ساله تغییر موضع داده‌اند و این مهاجم آرژانتینی به تمرینات گروهی نراتزوری باز خواهد گشت اما فعلاً در برنامه‌های تاکتیکی تیم شرکت نخواهد داشت.

باشگاه اینتر رسماً پیراهن شماره 7 نراتزوری را به مائورو اختصاص داده تا احتمال ماندن وی در این تیم قوت بگیرد.  

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۸۴۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان