//
کدخبر: ۲۰۸۲۲ //
حاشیه‌های جدال ماشین سازی – پرسپولیس

پرچم سرخ جمع آوری شد!

ماموران نیروی انتظامی ورزشگاه یادگار برای حفظ امنیت تصمیم به جمع آوری پرچم پرسپولیسی ها کردند.

 پرچم سرخ جمع آوری شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

 اولین جدال از روز دوم هفته بیست و هفتم را پرسپولیس در تبریز برابر ماشین سازی برگزار خواهد کرد و طرفین با انگیزه‌هایی متفاوت به مصاف یکدیگر خواهند رفت. شاگردان برانکو برای تثبیت قهرمانی و پایان بخشیدن به فصل موفقیت آمیز خود و فرهاد کاظمی و شاگردانش برای حفظ امید بقا در لیگ برتر.

 

* شاگردان برانکو ایوانکوویچ صبح امروز تمرین سبک و فرشینگ خود را در محیط هتل و به مدت 20 دقیقه برگزار کردند.

 

* علی اکبر طاهری و حمیدرضا گرشاسبی صبح امروز راهی تبریز شدند و صبحانه را کنار سرخپوشان صرف کردند. طاهری و گرشاسبی پس از صبحانه نیز دقایقی را به گفتگو با برانکو ایوانکوویچ پرداختند.

 

* برانکو ایوانکوویچ در این دیدار نیز سامان نریمان جهان و فرشاد احمدزاده را در اختیار نخواهد داشت.

 

* در فاصله یک ساعت مانده به شروع این دیدار حدود 500 هوادار پرسپولیسی و همین تعداد از طرفداران ماشین سازی در استادیوم حضور یافته‌اند و طرفداران تبریزی کری خوانی علیه سرخپوشان را آغاز کرده‌اند.

 

 

* ماموریان نیروی انتظامی و حراست مربوط به این دیدار به تماشاگران پرسپولیسی اجازه ورود به همراه پرچم را نداده‌اند تا حاشیه کوچکی در این زمینه شکل گیرد.

 

* استقبال هواداران دو تیم از این جدال به شکلی نبوده که باعث ترافیک در مسیرهای منتهی به استادیوم شوند و  خیابان های اطراف ورزشگاه آرام است و و روند ورود تماشاگران نیز کند می باشد.

 

* اتوبوس حامل بازیکنان ماشین سازی زودتر از رقیب در استادیوم حضور یافت و بازیکنان این تیم راهی رختکن شدند.

 

* دست فروشان اطراف استادیوم مشغول فروش پرچم و کلاه مربوط به تیم تراکتورسازی و البته ماشین سازی هستند و این در حالی است که پرچم پرسپولیس در این بین دیده نمی‌شود.

 

 

* بازیکنان پرسپولیس بعد از صرف ناهار و استراحت در جلسه فنی حضور یافتند و آخرین صحبت‌های برانکو در خصوص این دیدار را شنیدند و در ادامه نفرات اصلی بازی برابر ماشین سازی از سوی کادرفنی اعلام شد.

 

* بازیکنان پرسپولیس بعد از پایان جلسه فنی راهی لابی شدند تا برای حضور در استادیوم آماده شوند.

 

* با توجه به سالروز تولد علی اکبر طاهری، حضور او به استادیوم همراه با استقبال طرفداران این تیم بود تا آنها به تبریک تولد سرپرست این باشگاه بپردازند.

 

* برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش بلافاصله بعد از حضور در استادیوم به بررسی شرایط زمین و جوی پرداختند و در این بین سرمربی کروات سرخپوشان به شدت مورد توجه طرفداران حاضر در سکو قرار گرفت.

 

 

 

ادامه دارد....

 

 

دیدار دو تیم ماشین سازی و پرسپولیس از ساعت 17 امروز برگزار خواهد شد.

 

 

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۸۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان