//
کدخبر: ۲۰۸۱۵۹ //

انصاری فرد بجای عرب؛وزارت ورزش قبول نکرد!

مدیریت ایرج عرب در باشگاه پرسپولیس آن‌قدر بحث‌برانگیز بوده است که وزارت ورزش از مدت‌ها پیش به‌دنبال پیدا کردن یک جانشین برای او باشد، اما در این بین برخی تلاش‌ها و رایزنی‌های زیادی کرده‌اند تا به مدیرعاملی پرسپولیس نزدیک شوند.

انصاری فرد بجای عرب؛وزارت ورزش قبول نکرد!
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا درویش، محمدحسن انصاری‌فرد و عزیزا... محمدی از جمله گزینه‌هایی هستند که به داورزنی برای جانشینی عرب معرفی شده‌اند. هرچند که هیچ‌یک از این گزینه‌ها مدنظر وزارت ورزش نیستند و شانس آن‌ها برای رسیدن به مدیرعاملی پرسپولیس زیاد نیست. نکته جالب ماجرای مطرح شدن اسم محمدحسن انصاری‌فرد برای جانشینی ایرج عرب است. محمدحسن انصاری‌فرد متولد سال ۱۳۴۰ در شرق تهران و بزرگ شده محله ابوذر است.

انصاری‌فرد دوران فوتبال خود را قبل از انقلاب و در تیم همایون آغاز کرد، پس از انقلاب و در فصل ۵۹-۵۸ برای تیم شاهین بازی کرد و بعد از آن با قراردادی ۵ ساله به عضویت تیم «تکاور» درآمد. پس از اتمام قراردادش با تکاور او به پرسپولیس پیوست. او بیشترین دوران فوتبال خود را در پرسپولیس گذراند و به مدت ۷ سال (۷۱-۶۴) برای این تیم به میدان رفت. ۵ بار قهرمانی باشگاه‌های تهران، کسب یک عنوان قهرمانی جام در جام آسیا و ۲ بار قهرمانی در جام‌حذفی کشور از افتخاراتی است که انصاری‌فرد به همراه پرسپولیس به‌دست آورد.

نگاهی به سال‌های حضور او در تیم‌ملی این واقعیت را نمایان می‌کند که موفق‌ترین دوران فوتبال او در پرسپولیس بوده چراکه او دقیقاً در همان ۷ سال عضویت خود در پرسپولیس از بازیکنان دعوت شده به تیم‌ملی بوده است. او موفق شد در این دوره همراه با تیم‌ملی ایران قهرمانی بازی‌های آسیایی پکن را به‌دست آورد. انصاری‌فرد دوران مربیگری را از تیم فتح آغاز کرد و سپس به «پایانه‌های اصفهان» پیوست.

مشهد مقصد بعدی انصاری‌فرد بود تا او قبل از به عهده گرفتن سرمربیگری تیم‌ملی فوتسال مدتی به‌عنوان مربی پارت‌سازان مشهد فعالیت کند. انصاری‌فرد به همراه تیم‌ملی فوتسال ۳ بار عنوان قهرمانی آسیا را کسب کرد و بعد از آن مربیگری تیم فوتسال پرسپولیس را به‌عهده گرفت. آخرین تجربه او در مربیگری «تام ایران خودرو» بود که بازیکنان این تیم به رهبری انصای‌فرد موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ فوتسال کشور شدند. او همچنین به‌عنوان مدیرعامل در باشگاه‌های پرسپولیس و راه‌آهن نیز فعالیت کرد، اما دوباره به فوتسال برگشت.

انصاری‌فرد به‌عنوان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و همچنین رئیس سازمان لیگ این رشته مشغول به فعالیت بود که با حضور محمدرضا ساکت در کمیته فنی فوتسال عطای کار را به لقایش بخشید و استعفا داد. انصاری‌فرد مصاحبه تندی هم علیه فدراسیون تاج و ساکت انجام داد و گفته می‌شود به همین دلیل وزارت ورزش او را برای جانشینی ایرج عرب تأیید نکرده است. شنیدیم داورزنی تلاش زیادی کرده و می‌کند تا جانشین عرب فردی خارج از هیئت‌مدیره فعلی پرسپولیس باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۸۱۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان