تاریخ انتشار: 1398/05/31 21:47
کد خبر: 90612

بازیکنان ما مصدوم شدند، وقت تلف نکردیم

مربی رایکای بابل در کنفرانس خبری به انتقاد از شیوه بازی مس کرمان پرداخت.
بازیکنان ما مصدوم شدند، وقت تلف نکردیم

مهران نجفی سرمربی رایکا بعد از پنالتی دقایق پایانی مس کرمان وارد زمین شد و داور هم او را اخراج کرد و به همین دلیل پیروز جغتاپور مربی دروازه‌بان های رایکا در کنفرانس خبری حضور پیدا کرد. وی گفت: با توجه به آنالیزی که از مس کرمان داشتیم می دانستیم که این تیم از جناحین حمله می کند و در نیمه اول بازی را بسته بودیم. به هیچ عنوان در 90 دقیقه دروازه بان ما به زحمت نیفتاد و حتی در نیمه دوم مهاجم وارد زمین کردیم چون به دنبال برد بودیم. بازی متعادلی بود اما مس برد.

وی با انتقاد از قضاوت داور بازی گفت: جای تعجب دارد که در طول 90 دقیقه داور به خطاهای شدید بازیکنان مس واکنشی نداشت و به آن ها کارت نمی داد اما به کوچکترین تعلل بازیکنان ما کارت می داد. پنالتی هم نمی دانیم چطور گرفت و خیلی عجیب بود. امیدوارم برنامه های تلویزیونی صحنه های داوری را موشکافی کنند.

جغتاپور در پاسخ به دلیل عصبانیت خود در طول بازی و زمانی که در جایگاه ویژه حضور داشت، اظهار کرد: من گفتم مس کرمان قبلی این نبود. روزی سکوها پر می شد و بازیکنان از بازی در مس لذت می بردند و مس به هر نحوی به دنبال نتیجه نبود. مس تیم بزرگی است و تیم بزرگی هم بوده اما دیدید که تماشاگران هم عصبانی شدند و بابل را در دقایق پایانی تشویق کردند.

وی در واکنش به تاخیر در بازی از سوی بازیکنانش گفت: بازیکنان ما مصدوم می شدند و باید بازی متوقف می شد. جواد محمدی مصدوم شد و سه دقیقه بعد وارد زمین شد؛ اینطور نبود که بازیکن به بازی برگردد و سریعا استارت بزند و من هیچ تمارضی از بازیکنان خودمان ندیدم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lznl6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلاصه بازی مس کرمان - رایکا بابل + فیلم