تاریخ انتشار: 1396/06/14 11:14
مهاجم نفت مسجدسلیمان در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 184864

اکبر آفاقی:یکی از بهترین گلهایم را به ثمر رساندم/ هواداران نقش مهمی در پیروزی ما داشتند

مهاجم نفت مسجدسلیمان معتقد است که یکی از بهترین گلهایش را به فجرسپاسی شیراز زده است.
اکبر آفاقی:یکی از بهترین گلهایم را به ثمر رساندم/ هواداران نقش مهمی در پیروزی ما داشتند

 اکبر افاقی زننده گل دقایق پایانی نفت مسجد سلیمان مقابل فجر سپاسی شیراز، در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص بازی با فجرسپاسی گفت: بازی مقابل فجر سخت و پرفشار بود چرا که این تیم از نیروی جوانی و انگیزه بالا بهره می برد و برای گرفتن امتیاز به مسجد سلیمان آمده بود ولی خداراشکر با تلاش بچه ها و کمک هواداران توانستیم بازی را ببریم.

وی درخصوص گلی که زد گفت: خداراشاکرم که با کمک بچه ها و هواداران توانستم اولین گل فصلم را به ثمر برسانم. یکی از بهترین گل هایم را به ثمر رساندم چرا که تیم تحت فشار بود و توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

آفاقی درخصوص سرمربی‌اش گفت: محمود فکری یکی از بهترین مربی های ایران می باشد که در آینده می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد و مربی تیم های بزرگ شود.

مهاجم نفت مسجدسلیمان درخصوص بازی بعدی این تیم گفت: بازی بعدی مقابل تیم شهرم گسترش فولاد می باشد که انشالله ببریم و به مرحله بعدی صعود کنیم. بعد آن نیز با ایرالکو در اراک بازی داریم که تیم خوبی می باشد ولی ما می رویم که با دست پر برگردیم.

وی درخصوص مدعیان صعود این فصل لیگ یک گفت: از الان سخت می باشد که قول صعود داد ولی چیزی دور از دسترس نیست. انشالله با تلاش بچه ها و حمایت هواداران بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم. در پایان از همه هواداران می خواهم که تا پایان فصل تیم را حمایت کنند تا به لیگ برتر صعود کنیم و از همه عزیزانی که از من حمایت می کنند تشکر می کنم.

مصاحبه: طاها احمدپور

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pndxo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اکبر آفاقی: چند پیشنهاد خوب دارم ولی هنوز تصمیمی نگرفته‌ام
اختصاصی| شرایط مهیا باشد اولویت اولم بعد از لیگ برتر نفت خواهد بود؛

جدایی اکبر آفاق از تیم نفت مسجدسلیمان
اختصاصی| با انتشار پیامی در ایسنتاگرام؛

آفاقی: بردن خونه‌به‌خونه با کمک هواداران دور از دسترس نیست
اختصاصی| مهاجم نفت مسجدسلیمان مطرح کرد؛