//
کدخبر: ۲۰۸۰۰۹ //

آخرین وضعیت بلیط فروشی دیدار پرسپولیس-پارس جنوبی

در فاصله چند ساعت تا شروع بازی پرسپولیس و پارس جنوبی، حدود 2 هزار بلیت به فروش رفته و حدود 20 هزار بلیت در حال «معلق» قرار دارند.

آخرین وضعیت بلیط فروشی دیدار پرسپولیس-پارس جنوبی
به گزارش فرتاک نیوز،

لیگ نوزدهم در شرایطی امروز آغاز می‌شود که سازمان لیگ بر فروش اینترنتی بلیت های این بازی تاکید کرده است. صبح امروز سامانه جدید با 90 دقیقه تاخیر آغاز به کار کرد اما پس از گذشت چند ساعت، بسیاری از هواداران هنوز موفق به خرید بلیت نشده اند.

علاوه بر مشکلاتی که گزارش صبح امروز بررسی شد، ایرادات دیگری هم در خرید بلیت به وجود آمده اند که خرید آن را ناممکن کرده است. اکنون از بین 36 جایگاه ورزشگاه حدود دو هزار بلیت در حالت «فروخته شده» و نزدیک به 20 هزار صندلی نیز در شرایط «رزرو شده» قرار دارند. اما این حالت رزرو به چه معناست؟

اکثر کاربران این سامانه در شبکه های اجتماعی خبر داده اند که در آخرین مرحله از خرید بلیت، سامانه به سایت پرداخت متصل نشده و باوجود انتخاب صندلی، خرید انجام نمی شود. همچنین بسیاری از متقضیان گفته اند که علی رغم پرداخت هزینه، سایت پیغام «خرید ناموفق» را ارسال و اعلام می کند که وجه تا 72 ساعت به حساب برمیگردد.

باوجود خرید ناموفق، اما این بلیت ها در سامانه رزرو هستند و شخص جدید نمی تواند آن را خریداری کند. باید دید این مشکل تا پایان روز به چه شکلی پیش خواهد رفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۸۰۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان