//
کدخبر: ۲۰۷۹۷۳ //

آغاز بلیت فروشی لیگ نوزدهم؛ اشکالاتی وجود داشت!

از صبح امروز بلیت فروشی دیدار تیم های پرسپولیس و پارس جنوبی جم آغاز شده است.

آغاز  بلیت فروشی لیگ نوزدهم؛ اشکالاتی وجود داشت!
به گزارش فرتاک نیوز،

روز گذشته اعلام شد که تنها 26 هزار بلیت برای دیدار تیم های پرسپولیس و پارس جنوبی فروخته خواهد شد. همچنین مسئولان باشگاه پرسپولیس گفتند که از صبح روز بازی بلیت فروشی اینترنتی آغاز به کار می‌کند و هواداران می‌توانند با مراجعه به سامانه جدید، بلیت این بازی را از میان سکوهای طبقه اول خریداری کنند.

سامانه تازه کار که توسط «شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی» آغاز به کار کرده، در ابتدا از کاربران اطلاعاتی را برای ثبت نام می‌خواهد. بانوان نیز می توانند ثبت نام کنند و بلیت بخرند اما طبیعتا برای ورود مجاز نیستند. نکته عجیب این است که در قسمت تاریخ تولد، می توان تاریخ های آینده را نیز انتخاب کرد! سپس هواداران باید بازی مورد نظر را انتخاب کنند که فعلا فقط بلیت فروشی دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی فعال است.

در مرحله بعدی هرکسی باید سکوی مورد نظر خود را انتخاب کند. بلیت جایگاه 25، روبروی جایگاه 15، پشت دروازه 10 و جایگاه تیم میهمان 15 هزار تومان به فروش می‌رود. اما نکته جالب شماره گذاری جدید جایگاه ها است که سبب سردرگمی شده؛ به طور مثال جایگاه 36 که پشت دروازه بود، حالا در کنار VIP جای دارد. همچنین باوجود این که بلیت تیم میهمان در قسمت اطلاعات 15 هزار تومان اعلام شده اما در سمت انتخاب ها، چنین چیزی دیده نمی‌شود.

پس از انتخاب یک جایگاه، هواداران می توانند صندلی مورد نظر خود را انتخاب کنند. به نظر می رسد با هر اکانت می توان به صورت نامحدود بلیت خرید؛ البته شماره کارت ملی طبیعتا باید متفاوت باشد. این در حالی است که باتوجه به عدم اتصال این سامانه به سیستم ثبت احوال، امکان رهگیری شماره کارت ملی و تشخیص درستی آن وجود ندارد.

گزارش هایی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد در قسمت پرداخت مشکلاتی وجود دارد و به طور مثال برای خرید بلیت 15 هزار تومانی، فرد مجبور به پرداخت 25 هزار تومان می شود. یا این که اصلا سامانه نمی تواند به سیستم پرداخت متصل شود. نکته دیگر این است که امکان ثبت هواداری نیز وجود ندارد؛ یعنی مثلا در دربی هوادار پرسپولیس می تواند بلیت تیم استقلال را بخرد یا امروز هوادار پارس جنوبی می تواند بلیت پرسپولیسی را تهیه کند.

با این حال مسئولان شرکت توسعه و نگهداری اعلام کرده اند که تمام این اشکالات موقتی هستند و برای هفته دوم که استقلال میزبانی بازی را برعهده خواهد داشت، مشکلی باقی نمی ماند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۹۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان