//
کدخبر: ۲۰۷۹۱۴ //

براندائو در لیست پرسپولیس برای افتتاحیه

گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس فهرست تیمش برای اولین بازی لیگ نوزدهم را مشخص کرد

براندائو در لیست پرسپولیس برای افتتاحیه
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم پرسپولیس در حالی مقابل پارس جنوبی جم قرار خواهد گرفت که کمال کامیابی نیا به علت مصدومیت و علیرضا بیرانوند به دلیل محرومیت در این دیدار غایب خواهند بود. باتوجه به این موضوع بازیکنان جوان بیشتری در فهرست 19 نفره پرسپولیس جای دارند.

کالدرون دقایقی پیش لیست تیمش برای این بازی را مشخص کرد: بوژیدار رادو شوویچ،سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، مهدی شیری، احمد نورالهی، امید عالیشاه، مهدی ترابی،  وحید امیری، فرشاد احمدزاده، علی علیپور، امیر روستایی، مهدی عبدی، خوزه جونیور براندائو، سیامک نعمتی، محمدحسین کنعانی زادگان، محسن ربیع‌خواه، امیرحسین بیات و محمد انصاری.

باتوجه به نبود کامیابی نیا انتظار می رفت از بین محمد حسینی و سعید حسین پور یک نفر در لیست جای بگیرد اما هردوی این بازیکنان خط خوردند تا مشخص شود جایگزین کمال از بین ربیع خواه و نوراللهی انتخاب خواهد شد.

همچنین نکته جالب این است که براندائو جونیور باوجود پشت سر گذاشتن تنها دو جلسه تمرینی در لیست قرار گرفته و این نشان می دهد که کالدرون حساب ویژه ای روی مهاجم برزیلی کرده است.

بشار رسن هافبک عراقی تیم پرسپولیس هم در فهرست بازی نخست غیبت دارد. او درخشش قابل توجهی در تمرینات داشت.

بازی افتتاحیه لیگ فردا از ساعت 19:10 در ورزشگاه آزادی و در حالی برگزار می شود که فروش 26 هزار بلیت از صبح پنج شنبه آغاز خواهد شد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۹۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان