تاریخ انتشار: 1398/05/30 17:51
مس کرمان- رایکا بابل
کد خبر: 90748

اختصاصی/ روز سخت بابلی ها در کرمان/ مس به کمتر از پیروزی رضایت نمی دهد

هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور پنجشنبه با انجام 9 بازی در شهرهای مختلف برگزار می شود که در این میان دو تیم مس کرمان و رایکا بابل به مصاف هم می روند.
اختصاصی/ روز سخت بابلی ها در کرمان/ مس به کمتر از پیروزی رضایت نمی دهد

در هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم های مس کرمان و رایکا بابل به مصاف هم می روند تا بخت های خود را برای اولین پیروزی در رقابت های این فصل لیگ دسته اول فوتبال کشور بیازمایند.
 رایکا بابل در هفته گذشته میزبان داماش گیلان بود که در نهایت در شهر بابل برابر این تیم متوقف شد تا تنها به یک امتیاز از این بازی بسنده نماید.
 بابلی ها که تا چند روز قبل از آغاز رقابت ها وضعیت مالکیت و حضور و یا عدم حضور آنها در لیگ دسته اول در پرده ای از ابهام بود، در نهایت با توافقی که صورت گرفت، نظر حسن زاده مالک خونه به خونه بابل را جلب کردند و با این تیم در رقابت ها به میدان آمدند.
 بابلی ها از تماشاگران بسیار پرشوری برخوردار می باشند، هوادارانی که برای ماندگاری این تیم در این شهر سنگ تمام گذاشته و یکی از مهم ترین پشتوانه های تیم مازندرانی در این رقابت ها محسوب می شوند. آنها امیدوار هستند حالا که بار دیگر در رقابت های لیگ یک حضور دارند، قدرتمندظاهر شده و نتایج مناسبی کسب نمایند.
رایکا در خارج از خانه بعید است به نتیجه ای بهتر از تساوی فکر کند و اگر بتواند با کسب یک امتیاز از کرمان خارج شود، می تواند یک نتیجه ایده آل برای آنها محسوب شود.
 اما در آن سوی میدان مس کرمان قرار دارد، تیمی که در طی چند فصل گذشته نشان داده که به سادگی از نام آن نمی توان عبور کرد.آنها همواره در این مدت خطرناک ظاهر شده و حرف های بسیاری برای گفتن داشته اند.
 کرمانی ها در هفته گذشته در حالی که اولین گل را برابر قشقایی شیراز به ثمر رسانده بودند، اما در نهایت با دریافت سه گل بازی را واگذار کردند تا بدانند که در این فصل از رقابت ها روزهای سختی  پیش رو دارند و نمی توانند به سادگی از کنار آن عبور کنند.
 شاگردان مجتبی حسینی به خوبی میدانند شکست و حتی تساوی در برابر ریکابابل کار را برای آنها در ادامه راه بسیار سخت خواهد نمود بر همین اساس تمام توان خود را به کار خواهند گرفت که پیروز میدان باشند و بعید است آنها در این بازی به دنبال کسب نتیجه مساوی باشند و همین می تواند کار را برای آنها بسیار سخت نماید چرا که در بازی گذشته نشان دادند که خط دفاعی خیلی مستحکمی ندارند و به هماهنگی لازم دست نیافته اند و این می تواند برای آنها بسیار خطرناک باشد.
لازم به ذکر می باشد رایکا بابل در هفته اول با کسب یک امتیاز در جایگاه نهم جدول ایستاده است و مس کرمان نیز بدون امتیاز در رده آخر این جدول قراردارد.
 این دیدار راس ساعت 18 روز پنجشنبه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45jppd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مس  با دو مصدوم به مصاف  رایکا بابل می‌رود

 در شمال خبری از روییدن گل نیست!
پرگل ترین و کم گل ترین دیدارهای هفته اول لیگ دسته یک؛