//
کدخبر: ۲۰۷۸۵ //

پاسخ به این سوال مهم؛ آیا فرشید باقری به درد پرسپولیس می خورد؟

فرشید باقری بازهم مورد توجه برانکو قرار گرفته اما آیا او خرید خوبی برای سرخ پوشان خواهد بود؟ در گزارشی به این سوال پاسخ می دهیم.

پاسخ به این سوال مهم؛ آیا فرشید باقری به درد پرسپولیس می خورد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

به نظر می رسد که برانکو ایوانکوویچ هنوز هم به جذب فرشید باقری هافبک استقلال علاقه دارد. باقری در فصل جابجایی تابستانی سال قبل ابتدا از پرسپولیس پیشنهاد داشت و با این تیم به توافق هم رسید اما به یکباره سر از استقلال در آورد.

 

با وجود آنکه این بازیکن در فصل جاری نتوانسته انتظارات را در استقلال برآورده کند اما هنوز برانکو به جذب او علاقه دارد و این باعث ناراحتی علیرضا منصوریان شده است. سرمربی آبی پوشان پایتخت در نشست خبری قبل از دیدار برابر صبا با انتقاد از برانکو گفت که قبل از اینکه فصل به پایان رسد سرمربی پرسپولیس به دنبال جذب باقری است.

 

برانکو پاسخ منصوریان را داد و مذاکره با فرشید باقری را رد کرد اما آیا جذب باقری به سود پرسپولیس است؟

 

به نظر می رسد که باقری خرید خوبی برای پرسپولیس نخواهد بود و این به چند دلیل است؛ نخست اینکه در صورت باقی ماندن کمال الدین کامیابی نیا در پرسپولیس این هافبک توانا گزینه نخست برانکو برای هافبک دفاعی خواهد و بعید به نظری می رسد که باقری شانسی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی سرخ پوشان را داشته باشد.

 

دوم اینکه پرسپولیس یک هافبک دفاعی خوب دیگر به نام شهاب کرمی را جذب کرده است که اگر برانکو به او فرصت بیشتری بدهد می تواند بازیکنی خوب و تاثیر گذار برای پرسپولیس باشد.

 

سوم اینکه فرشید باقری در استقلال نتوانسته انتظارات را برآورده کند و قدرت او در حفظ توپ پایین است و پاس های اشتباه زیادی در میانه میدان می دهد و چنین سبک بازی به درد تیم برانکو نمی خورد.

 

اما شرط کامیابی نیا برای تمدید قرارداد با پرسپولیس این است که پیشنهاد خارجی خوب نداشته باشد. در صورت جدایی کامیابی نیا از سرخ پوشان این احتمال زیاد است که باقری بازهم مورد توجه برانکو قرار گیرد و سر از پرسپولیس در آورد.


 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان