//
کدخبر: ۲۰۷۷۲۵ //
رئیس هیأت گلف استان کرمانشاه:

ایزدپناه گلف‌باز کرمانشاهی نشان برنز در جشنواره المپیاد استعدادهای برتر کسب کرد

گلف‌بازان دختر کرمانشاهی در دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی درخشیدند

 ایزدپناه گلف‌باز کرمانشاهی نشان برنز در جشنواره المپیاد استعدادهای برتر کسب کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

الهام اکبری رئیس هیأت گلف استان کرمانشاه گفت: دومین دوره جشنواره المپیاد استعدادهای برتر رشته گلف در گروه دختران در رده سنی 18-10 سال و در دو گروه 14-10 سال و 18-14 سال به میزبانی هیأت گلف استان تهران در مجموعه ورزشی انقلاب در راستای برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان و به همت فدراسیون گلف برگزار شد.

او افزود: در همین راستا المپیاد استعدادهای برتر ورزش گلف دختران در مرداد سال‌جاری برگزار شد و بیش از هشتاد گلف‌باز دختر به مدت دو روز به رقابت پرداختند‌.

رئیس هیأت گلف استان کرمانشاه گفت: نازنین ایزدپناه گلفباز کرمانشاهی در رده سنی 14-10 سال پس از ورزشکاران استان تهران و اصفهان به مقام سوم دست یافت و توانست مدال برنز این دوره از المپیاد را کسب نماید.

اکبری ادامه داد: پارمیدا حیدری، مریم کهریزی و مهدیس نادری دیگر اعضای تیم دختران گلف کرمانشاه را تشکیل می‌دهند که در این دوره از المپیاد خوش درخشیدند و پیشرفت قابل قبولی داشتند و این موفقیت‌ها حاصل آموزش‌های صحیح و فنون تخصصی است که سرکار خانم فریبا جعفری مربی تیم گلف استان در یک بازه زمانی فشرده در اختیار بازیکنان قرار داد.

او افزود: طرح استعدادیابی ورزشکاران، در واقع یک طرح  نخبه‌یابی و شناسایی استعدادهای برتر برای 10تا 18 ساله‌هاست که از حدود یک سال گذشته با هدف شناسایی استعدادهای برتر برای حضور در رقابت‌های ورزشی بین‌المللی است که در وزارت ورزش و جوانان کلید خورد.

 رئیس هیأت گلف استان کرمانشاه گفت: برای حضوراثربخش در این دوره از المپیاد سعی کردیم با برنامه‌ریزی استعدادهای برتر را  از سطح مدارس، باشگاه‌های ورزشی و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی از اقصی نقاط استان مورد آموزش تخصصی و حرفه‌ای فنون اولیه و سپس پیشرفته گلف قرار دهیم.

اکبری ادامه داد: با توجه به اینکه هیأت گلف استان فاقد زمین استاندارد گلف می‌باشد، بازیکنان تحت آموزش و تمرین در زمین چمن مجموعه ورزشی کوثر کرمانشاه قرار گرفتند.

او افزود: بعد از برگزاری المپیاد و انتخاب نفرات برتر، نباید ورزشکاران به حال خودشان رها شوند، چرا که حفظ این ورزشکاران مستعد و نخبه می‌تواند پشتوانه‌ای برای تیم‌ ملی گلف باشد و به عنوان سرمایه ورزش باید از آنها حمایت و پشتیبانی به عمل آید.

رئیس هیأت گلف استان کرمانشاه گفت: نفرات برگزیده این المپیاد به صورت مستقیم تحت نظارت کمیته استعدادیابی فدراسیون قرار می‌گیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۷۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان