//
کدخبر: ۲۰۷۶۰۲ //

بنگر: پرسپولیس صد در صد می تواند امسال هم راحت قهرمان شود

مدافع اسبق پرسپولیس گفت:باید از پرسپولیس پارسال بهتر باشد. نباید به سه سال قبل هم نگاه کند و فکر کند امسال یک سال جدید است که باید قهرمان شود.

بنگر: پرسپولیس صد در صد می تواند امسال هم راحت قهرمان شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از روابط عمومی «سلام صبح بخیر»، سعید اکبری امروز در این برنامه میزبان محسن بنگر کاپیتان سابق پرسپولیس و دریا و دنیز بنگر دختران او بود.
دریا و دنیز درباره اینکه به کدام تیم علاقه دارند، گفت: صد در صد پرسپولیسی هستیم. خودمان از اول پرسپولیسی بودیم.
محسن بنگر نیز درباره اینکه بازیکنان استقلال و پرسپولیس گاهی تیم هایشان را عوض می کردند، اظهار کرد: بله در زندگی حرفه ای این موارد پیش می آید و همیشه هم خدایی روی پیراهنشان تعصب داشته اند. برخی پرسپولیسی بوده اند و حالا رده های بالا استقلال هستند. آقای رویانیان هم شنیده ام استقلالی بوده است.
وی درباره استقلالی بودن برخی بازیکنان پرسپولیس گفت: شنیده ام علیرضا بیرانوند و وحید امیری استقلالی بوده اند. اما به هر حال چند سال برای پرسپولیس خوب بازی کرده اند و اکنون در تیم هستند و این چیزها معنایی ندارد.
دریا درباره اینکه آیا پسر مهدی رحمتی که در همسایگی آنها زندگی می کند، پرسپولیسی است یا نه، گفت: نه علی استقلالی شدید است.
وی افزود: ما خیلی پیگیر بازی های بابا بودیم و یک وقتهایی وقتی زمین می‌خورد اعصابمان خرد می شد و ناراحت می شدیم. 
دنیز هم گفت: بابا خیلی خوب بازی می کرد و وقتی مصدوم می شد نگران می شدم.
دریا در پاسخ به اینکه آیا بابا حساس بود که پرسپولیسی باشید، گفت: نه، بابا اصلا اینطور نبود و خودمان هم پرسپولیس را خیلی بیشتر از استقلال دوست داشتیم.
کاپیتان سابق پرسپولیس هم در این باره گفت: دریا در اصفهان به دنیا آمد و آن زمان سپاهانی شدید بود اما وقتی از سپاهان آمدم با چیزهایی که برخی گفتند از این تیم زده شد. همه لباس های دنیز هم قرمز بود و او فقط درباره پرسپولیس شنید و دید.

بنگر درباره بازی با استقلال که آن را چهار دو بردند، گفت: آن بازی یکی از بهترین بازی های دوران ورزشی مان بود و در ذهن همه مان مانده . تیممان آن سال نسبت به استقلال قوی تر بود. حنیف هم بچه نور است و حین بازی یک فن کشتی به من زد ولی می گفت پنالتی نبود! گفتم حنیف این سه امتیاز داشت! قرار بود این پنالتی را من بزنم. ما قبل از آن پنج پنالتی را خراب کرده بودیم. مهدی، امید، کمال، اومانیا و.. پنالتی ها را خراب کرده بودند و می گفتند کاپیتان باید پنالتی را بزند. مهدی هم چون دو گل زده بود و می خواست هت تریک کند ما رفیق بودیم و قرار شد او گل را بزند. اما او تمرکز نداشت و پنالتی گل نشد.
وی درباره اینکه جزو معدود بازیکنانی است که علی رغم خداحافظی از فوتبال هنوز دچار اضافه وزن نشده است، گفت: من تازه چند ماه است فوتبال را کنار گذاشته ام و هنوز اضافه وزن نگرفته ام. واقعیت این است که در دوران ورزشی آنقدر فشار بدنی روی فوتبالیست ها هست که بعد از خداحافظی تا مدتی اصلا حوصله ورزش ندارند. بازی های لیگ، حذفی، آسیا، پروازهای متعدد و.. آنقدر فشار را زیاد می کند که خود من مچ و کمر و زانویم حالا درد میکند و آدم مجبور است استراحت کند. من هم فکر می کنم باید یک سال بگذرد که بدنم به استراحت عادت کند!
دریا بنگر هم گفت: پدرم خیلی مراعات می‌کند و همیشه در حال ورزش است
دریا در پاسخ به اینکه آیا تا به حال شده در مدرسه به خاطر بابا کل کل کنی، گفت: برخی حرفهایی می زدند و من جدی نمی گرفتم. مثلا می گفتند دختر محسن بنگر خودش را می گیرد ولی اینطور نبود. البته با استقلالی ها کل کل داشتم و از آنها می خواستم پرسپولیسی شوند.
بنگر درباره ارتباط با مدرسه دریا و پارتی بازی گفت: بله مرتب به مدرسه اش می روم و اتفاقا به دختر من سخت تر می گیرند.
وی در پاسخ به اینکه آیا به نظرت کالدرون در پرسپولیس نتیجه می گیرد، اظهار کرد: به نظرم باید خیلی خوب نتیجه بگیرد چون پرسپولیس تیم اصلی اش را حفظ کرده دو سه بازیکن خوب مثل وحید امیری هم گرفته و باید از پرسپولیس پارسال بهتر باشد. نباید به سه سال قبل هم نگاه کند و فکر کند امسال یک سال جدید است که باید قهرمان شود و صد در صد هم می تواند امسال راحت قهرمان شود. 
دریا هم گفت: پرسپولیس همیشه قهرمان است و احتیاجی به پیش بینی ندارد.
بنگر درباره جدایی برانکو از پرسپولیس تصریح کرد: برانکو آدم زرنگی بود و به موقع از پرسپولیس جدا شد. او موقعی از تیم رفت که تا 10 سال دیگر هم بخواهد جایش در پرسپولیس هست. موقعی نرفت که تیم نتیجه نمی گیرد و اوضاع بدباشد و هر موقع بخواهد می تواند برگردد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۶۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان