//
کدخبر: ۲۰۷۱۷۷ //

پرده برداری از راز ماجرای جدایی رضایی از کلوب بروژ

باشگاه بلژیکی تنها به یک دلیل هنوز با انتقال قرضی مهاجم گران قیمت خود موافقت نکرده است.

پرده برداری از راز ماجرای جدایی رضایی از کلوب بروژ
به گزارش فرتاک نیوز،

در پی ادامه روند نیمکت نشینی و سکونشینی کاوه رضایی در ژوپیرلیگ و مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا انتظار می رفت روند جدایی ستاره پنج میلیون یورویی از بروژ و بازگشت به خانه اول با سرعت بیشتری پیگیری شود اما با گذشت سه هفته از آغاز مذاکرات کاوه همچنان در جمع آبی – مشکی پوشان جان بریدل باقی ماند.

سایت voetbalnieuws امروز در گزارشی از آخرین اخبار انتقالاتی باشگاه بروژ مدعی شد فیلیپ کلمنت با وجود این که اعتقاد چندانی به استفاده از کاوه رضایی در ترکیب اصلی ندارد اما از آن جا که تنها یک مهاجم نوک در فهرست بازیکنانش دارد تا الان در راه خروج قرضی کاوه مقاومت کرده و اجازه ترک تیم به این ستاره ایرانی نداده است.

به نوشته این سایت بروژی ها تنها داوید اوکریکه خرید 6 میلیون یورویی تابستانی از باشگاه دسته دومی در ایتالیا را به عنوان مهاجم نوک در اختیار دارند و کلمنت که در خرید مهاجم جدید راه به جایی نبرد بالاجبار قصد بهره بردن از ستاره ایرانی خود در نیمکت را دارد تا گزینه مناسبی برای ساختار تهاجمی در اختیار داشته باشد.

نویسنده voetbalnieuws مدعی شد اگر مهاجم جدیدی به بروژ بیاید وضعیت کاوه رضایی همین طور ووسن دیگر هم تیمی مازاد ستاره ایرانی در این تیم مشخص خواهد شد و آنها می توانند خود را برای جاه طلبی های جدید در تیمی دیگر آماده کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۱۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان