//
کدخبر: ۲۰۷۱۵۸ //

شمس:مسئولان تیم مس سونگون هشدارها و زنگ خطرها را نشنیدند

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال گفت: متأسفانه مسئولان تیم مس سونگون هشدارها و زنگ خطرها را نشنیدند و قهرمانی آسیا را از دست دادند.

شمس:مسئولان تیم مس سونگون هشدارها و زنگ خطرها را نشنیدند
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین شمس در گفت‌و‌گو با خبرنگار درباره شکست 2 بر صفر تیم مس سونگون ایران مقابل ناگویا ژاپن در فینال مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: قبل از اعزام مس به مسابقات آسیایی، با توجه به نتایج بدی که این تیم در لیگ برتر کسب کرده بود،‌ کارشناسان هشدار داده بودند باید مشکلات برطرف شود، اما مسئولان و سرمربی این تیم اعلام کردند در حال آزمون و خطا برای مسابقات آسیایی هستند. زمانی که در مرحله گروهی مقابل نماینده ژاپن شکست خوردند، زنگ خطر به صدا درآمد اما کسی این صدا را نشنید.

وی افزود: در بازی با نماینده لبنان باز هم تیم مس در لحظات پایانی کار را به تساوی کشاند و دوباره زنگ خطر به صدا درآمد، ولی مربیان و مسئولان تیم مس نشنیدند و در نهایت این نشنیدن، منجر به از دست رفتن قهرمانی شد. به قول خودشان دومی با شانزدهمی مسابقات فرقی ندارد. فقط قهرمانی در آسیا ارزشمند است و با توجه به اینکه فقط تیم قهرمان به جام باشگاه‌های جهان راه پیدا می‌کند، ایران سال آینده در این بازی‌ها نماینده نخواهد داشت.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال در خصوص ضعف تاکتیکی تیم مس سونگون تصریح کرد: متأسفانه دو، سه بازیکن در تیم مس زمان زیادی بازی می‌کردند و چند بازیکن هم مثل علیرضا عسگری که حقشان بود،‌ خیلی کم به میدان رفتند. در مقابل بعضی از بازیکنان که میانگین سنی بالایی هم داشتند، در هر بازی 38 - 37 دقیقه بازی می‌کردند. بعید است با این تفکرات بشود قهرمانی آسیا را به دست آورد. با این نتایج در رده‌های مختلف زنگ خطر برای فوتسال ایران هم به صدا درآمده است.

شمس گفت: برای اولین‌بار چند ماه پیش در تبریز (مسابقات قهرمانی زیر 20 سال آسیا) قهرمانی را به ژاپنی‌ها تقدیم کردیم و بدتر از آن پایین‌تر از افغانستان قرار گرفتیم. در تیم بانوان هم بعد از اینکه پس از هفت،‌ هشت ماه وعده دادن نتوانستند سرمربی تیم را معرفی کنند، تیم بانوان به روسیه رفت و بدترین نتایج تاریخ را کسب کرد و از تمام رقیبایش هفت، هشت گل خورد. عدم قهرمانی مس هم سومین ناکامی فوتسال ما در چند وقت گذشته بود.

وی ادامه داد: کارنامه آقایان با تمام ناز و اداهایی که دارند، این است. سرمربی تیم جوانان را تغییر دادند، این تیم شکست خورد. در لیگ برتر هم در یک روز در سه بازی درگیری می‌شود. این از سازمان لیگ‌شان،‌ آن از تیم بانوان‌شان و آن یکی هم از تیم‌های ملی‌شان، متأسفانه آقایان با این نتایج فخر هم می‌فروشند و می‌گویند ما نظم را به فوتسال برگرداندیم، اما می‌بینید نه نظمی در این رشته است، نه نتیجه‌ای. خدا کند فدراسیون تحت تأثیر فشار چند روزه آقایان که هر روز به یک شبکه تلویزیونی می‌روند و صحبت می‌کنند، قرار نگیرد و اجازه بدهد آقایان به همان فوتبال بروند و آنجا را خراب کنند! فوتسال به این آدم‌های ورشکسته فوتبالی احتیاجی ندارد. امیدوارم فدراسیون اجازه ندهد این آقایان به فوتسال بازگردند و این ناکامی‌ها بر گردن آنها بماند.

شمس در خصوص عملکرد ضعیف بوکائو بازیکن برزیلی تیم مس یادآور شد: شما این بازیکن را با بازیکن خارجی ژاپن مقایسه کنید. بوکائو فقط دفاع می‌کرد و بازیکن بسیار ضعیفی بود. نمی‌دانم مربیان از او فیلمی دیده بودند یا به طریق دیگر جذبش کردند. نمی‌دانم چرا در موقعیتی که خیلی از بازیکنان ایرانی بهتر از او بودند از بازیکن ایرانی استفاده نشد. نمی‌دانم چقدر هم به او پول داده‌اند، اما در این وضعیت بد اقتصادی هزینه‌های اینچنینی درست نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۱۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان