//
کدخبر: ۲۰۷۰۲۹ //

سرپرست باشگاه ماشین سازی: یکی از نیازهای اصلی مان جذب مهاجم است

سرپرست باشگاه ماشین سازی می گوید با رسول خطیبی هماهنگ است و امور باشگاه را جلو می برد.

سرپرست باشگاه ماشین سازی: یکی از نیازهای اصلی مان جذب مهاجم است
به گزارش فرتاک نیوز،

هوشنگ نصیرزاده درباره بازگشتش به راس کادرمدیریتی باشگاه ماشین سازی عنوان کرد: به تصمیم آقای حمید حسین زاده رییس هیات مدیره باشگاه ماشین سازی با توجه به اینکه آقای جمشید خطیبی مدیرعامل باشگاه تحت درمان هستند، فعلا سرپرستی باشگاه را تا زمان بهبودی ایشان برعهده گرفتم و امیدوارم بتوانم امور باشگاه را جلو ببرم.

وی ادامه داد: اولین اقدامی که انجام خواهیم داد، مساله کسب رضایت از شاکیان گذشته است. باید با طلبکاران صحبت کنیم تا بتوانیم کارت شرکت بازیکنان در مسابقات را دریافت کنیم و مشکلی برای بازی هفته اول نداشته باشیم. متاسفانه در ایران راه های درآمدزایی باشگاه های فوتبال کم است و بسته شده اما از این طرف می گویند باشگاه ها بدهی نداشته باشند که این امر غیرمتعارف محسوب می شود.

سرپرست باشگاه ماشین سازی درباره نقل و انتقالات این باشگاه بیان کرد: نقل و انتقالات ما ادامه دارد. هنوز چند جای خالی داریم. یکی از نیازهای اصلی مان جذب مهاجم است که متاسفانه فعلا در فوتبال مان فقر مهاجم گلزن است. به همین خاطر باید رو به خارجی ها بیاوریم و می بینیم که آقای گل لیگ برتر مان هم خارجی است.

نصیرزاده درباره رابطه اش با رسول خطیبی افزود: ما با رسول خطیبی از قدیم هماهنگ هستیم و مشکلی وجود ندارد. با هماهنگی کارمان را جلو می بریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۰۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان