//
کدخبر: ۲۰۶۸۳۵ //

تکذیب شایعه کنار گذاشته شدن نیمار از PSG

بعد از شایعات مطرح شده درباره کنار گذاشته شدن نام نیمار از فهرست بازیکنان پاری سن ژرمن، لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه این شایعه را تکذیب کرد.

 تکذیب شایعه کنار گذاشته شدن نیمار از PSG
به گزارش فرتاک نیوز،

در ساعات گذشته خبری در رسانه‌های ورزشی منتشر شد مبنی بر اینکه نام نیمار از فهرست بازیکنان پاری سن ژرمن کنار گذاشته شده و علت این اقدام تمایل او برای ترک باشگاه فرانسوی بوده است. اما حالا لئوناردو، مدیر ورزشی PSG این شایعه را تکذیب کرده و می‌گوید نیمار از پاری سن ژرمن کنار گذاشته نشده است.

نیمار در تابستان جاری تلاش کرده از PSG جدا شود و از دو باشگاه بزرگ اسپانیایی بارسلونا و رئال مادرید به عنوان محتمل‌ترین مقاصد احتمالی او نام برده شده است. لئوناردو همین هفته پیش گفته بود مذاکرات درباره انتقال احتمالی نیمار پیشرفت داشته اما هنوز درباره هیچ قراردادی توافق صورت نگرفته است.

نیمار در بازی اول PSG در لوشامپیونا  غایب بود و با توهین‌های هواداران این تیم روبرو شد. تمرین نکردن نیمار با هم‌تیمی‌هایش باعث شد شایعه کنار گذاشته شدنش از PSG مطرح شود ولی لئوناردو با تکذیب این شایعات می‌گوید نیمار در حال استراحت برای بهبود مصدومیتی است که از ناحیه قوزک پا به آن دچار شده است.لئوناردو در این باره گفت:" این شایعات نادرست است و نیمار از تیم ما کنار گذاشته نشده. نیمار دوران بهبود مصدومیتش را به صورت اختصاصی پشت سر می‌گذارد. نیمار بازیکن پاری سن ژرمن است و هنوز سه سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد. این را نباید فراموش کرد".

مدیر ورزشی PSG در ادامه گفت:" مساله خیلی ساده است. چند پزشک حاذق نیمار را زیر نظر دارند و مصدومیت او بهبود یافته ولی ما باید همه چیز را بررسی کنیم تا در نهایت به این نتیجه قطعی برسیم که او می‌تواند بازی کند".

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۶۸۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان