//
کدخبر: ۲۰۶۷۷۶ //

خیز دوم استقلال برای جذب هروویه میلیچ

مدافع چپ کروات مدنظر استقلالی ها بعد از کش و قوس های فراوان دوباره در مسیر بازگشت به ایران قرار دارد و این بار گفته می شود به غیر از آبی ها پیشنهادات دیگری هم دارد.

 خیز دوم استقلال برای جذب هروویه میلیچ
به گزارش فرتاک نیوز،

آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی تیم استقلال بسیار علاقمند به جذب سه بازیکن خارجی مدنظرش بود اما بعد از اینکه مهاجم مدنظرش با آبی ها به توافق نرسید به سراغ هروویه میلیچ کروات، بازیکن سابق فیورنتینا و المپیاکوس رفت و مذاکرات باشگاه این بازیکن را به تهران کشاند اما مشکلاتی بر سر راه حضور او در ایران وجود داشت و میلیچ به دوبی رفت.

در حالی که قرار بود او بعد از چند ساعت به ایران بازگردد اما او مدیربرنامه هایش را به باشگاه فرستاد و این بار مبلغ بالاتری را به استقلال پیشنهاد که با مخالفت مدیرعامل مواجه شد. اما حالا و بعد از گذشت حدود 48 ساعت از اتفاقات عجیب پیرامون این بازیکن، او در اینستاگرام با انتشار یک عکس اعلام کرده است که در مسیر ایران قرار دارد.

در این رابطه برخی از کانال ها حضور او را به معنای کوتاه آمدن از مبلغ بالایی که در لحظه آخر پیشنهاد داده بود و همچنین رسیدن به مبلغ مدنظر باشگاه می دانند اما در برخی از کانال ها صحبت از پیشنهاد یک تیم دیگر ایرانی به میلیچ هم هست. در این رابطه گفته می شود مبلغ پیشنهادی این باشگاه می تواند به مبلغی که میلیچ و مدیربرنامه هایش در بار دوم به استقلال پیشنهاد دادند نزدیک تر باشد.

300

هرچند به نظر می رسد با توجه به علاقه استراماچونی به این بازیکن استقلال کماکان شانس بیشتری برای حضور میلیچ کروات خواهد داشت. اما باشگاه استقلال در این مدت زمان با گزینه های دیگری نیز مذاکره کرده است و شاید در صورت عدم توافق نهایی با میلیچ این گزینه ها پای میز مذاکره بنشینند.

استقلال برای پست دفاع چپ دو بازیکن جوان را در نظر دارد. امیدنورافکن مدافع چپ سابق خودش که بعد از یک دوره حضور کوتاه در شارلوا و سپس استقلال، دوباره به بلژیک رفت و حالا به نظر می رسد قصد بازگشت به فوتبال ایران را دارد. او علاقه زیادی برای حضور در استقلال دارد اما همه چیز منوط به نظر استراماچونی خواهد بود. کاپیتان تیم امید ایران در کنار استقلال گفته می شود مورد نظر سپاهان و امیرقلعه نویی هم قرار دارد و در صورتی که به هردلیلی به تیم سابقش برنگردد این احتمال هست که راهی سپاهان شود.

اما گزینه دیگر استقلال ابوالفضل رزاق پور است، مدافع چپ فصل گذشته پیکان و تیم امید ایران که دیروز قراردادش را با پیکانی ها فسخ کرد تا احتمال حضورش در استقلال پررنگ تر شود. رزاق پور از مدتی قبل هم گفته می شد با استقلالی ها مذاکره کرده است اما وقتی بحث حضور میلیچ مطرح شد دیگر گزینه ها از این تیم دور شدند.

همه چیز درباره پست دفاع چپ استقلال به ماجرای هرویه میلیچ بستگی دارد. حضور این بازیکن شاید باعث شود این تیم دیگر برای پست دفاع چپ بازیکن نگیرد اما اگر او نیاید آن وقت نورافکن و رزاق پور، دو بازیکن تیم امید ایران در رقابت های مقدماتی المپیک برای حضور در این پست جذاب رقابت خواهند کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۶۷۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان