//
کدخبر: ۲۰۶۰۷۵ //
مدافع استقلال همچنان در رویای درخشش در اروپا

چشمی- ناتینگهام؛ رویایی که واقعی نشد!

مدافع فصل پیش استقلال می توانست یکی از جذاب ترین انتقالات فوتبال ایران را رقم بزند اما به دلیل قانون کشور انگلیس این رویا به حقیقت تبدیل نشد.

چشمی- ناتینگهام؛ رویایی که واقعی نشد!
به گزارش فرتاک نیوز،

روزبه چشمی اولین بازیکنی بود که به مدیران استقلال اعلام کرد قصد جدایی و حضور در فوتبال اروپا را دارد و  در این بین مدیران باشگاه هم خیلی زود جانشین او را جذب کردند و با سیاوش یزدانی قرارداد امضا شد.

روزبه چشمی با توجه به شرایط سنی اش می خواهد برای فصل جدید در اروپا بازی کند اما با وجود اینکه اکثر لیگ های اروپایی حداکثر تا هفته آینده آغاز می شود او هنوز تیم فصل بعد خود را انتخاب نکرده است.

اما چشمی از چه تیم هایی پیشنهاد دارد و به کدام باشگاه ها نزدیک شده است؟ چندی پیش عکسی از روزبه چشمی در فرودگاه انگلیس منتشر شد که در این بین گمانه زنی ها مبنی بر این موضوع بود که او احتمالا به تیمی از این کشور خواهد پیوست؛ این گمانه زنی ها واقعیت داشت چراکه چشمی در آستانه عقد قرارداد با ناتینگهام فارست قرارد داشت، تیمی که فصل قبل کریم انصاری فرد را در اختیار داشت و البته در چمپیونشیپ فعالیت می کند.

اما چرا این انتقال عملی نشد؟ چشمی تا آستانه عقد قرارداد با ناتینگهام فارست پیش رفت اما چون دو بازی ملی کم داشت، نتوانست از انگلستان ویزای کار دریافت کند و به همین دلیل حضورش در این تیم منتفی شد.

رویای حضور در اروپا ادامه دارد

بعد از منتفی شدن حضور چشمی در ناتینگهام فارست، همچنان او تمایل دارد فوتبالش را در اروپا ادامه بدهد و به همین دلیل مذاکرات با تیم های دیگر ادامه دارد.

گفته می شود چشمی  رویای حضور در کشورهایی مثل اسپانیا، فرانسه و یا بلژیک را دارد و در تلاش است فصل بعد در این کشورها به فوتبالش ادامه بدهد.

رد دوباره پیشنهادهای خلیج فارس

مدافع فصل گذشته استقلال با توجه به شرایط سنی اش به هیچ عنوان علاقه ای به حضور در کشورهای حوزه خلیج فارس ندارد و اگر به هر دلیلی نتواند در اروپا به فوتبالش ادامه بدهد یک فصل دیگر در ایران حضور خواهد داشت؛ به همین دلیل هم او به پیشنهاد الاهلی قطر پاسخ منفی داد.

از سپاهان به عنوان جدی ترین گزینه چشمی یاد می شود و اگر به هر دلیلی او نتواند در اروپا بازی کند، احتمال اینکه با عقد قرارداد با سپاهان شاگرد امیرقلعه نویی شود زیاد است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۶۰۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان