//
کدخبر: ۲۰۵۹۴۰ //

رضاوند: استقلال همیشه مدعی بوده / نمی‌توانیم قهرمان را پیش‌بینی کنیم

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: با وجود تیم‌های پرسپولیس, تراکتورسازی و سپاهان نمی‌توانیم قهرمان را پیش‌بینی کنیم اما استقلال همیشه مدعی بوده و امسال هم همین‌طور است.

رضاوند:  استقلال همیشه مدعی بوده / نمی‌توانیم قهرمان را پیش‌بینی کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

آرش رضاوند بعد از ثبت قراردادش با باشگاه استقلال در هیئت فوتبال استان تهران, اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که امسال می‌توانم در تیم تیم پرهوادار استقلال بوده و سال خوبی را با این تیم داشته باشم. در استقلال همه چیز خوب است, فکر می‌کنم ما جزو اولین تیم‌هایی هستیم که تمرینات‌مان را آغاز کرده‌ایم و می‌خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی درباره اینکه استقلال چند سال است که قهرمان نشده  و آیا با تغییرات و جوانگرایی تیم, آبی‌ها می‌توانند در فصل پیش رو به این عنوان دست پیدا کنند, تصریح کرد: در این باره باید کادر فنی جواب بدهد اما به نظر من مقداری به زمان احتیاج داریم, چون بازیکنان زیادی از جمع ما جدا شده‌اند و تیم تغییرات زیادی داشته است با این حال اما ما مربی بزرگی داریم و می‌توانیم در این فصل موفق باشیم. با وجود تیم‌های پرسپولیس, تراکتورسازی و سپاهان نمی‌توانیم قهرمان را پیش‌بینی کنیم اما استقلال همیشه مدعی بوده و امسال هم همین‌طور است.

وی درباره وضعیت مصدومیتش و اینکه گفته می‌شد او دارای آسیب‌دیدگی کهنه است, خاطرنشان کرد: چنین چیزی نیست و من از فردای روزی که مصدوم شدم زیر نظر کادر فنی تمرین کردم و مشکل خاصی نبود.

بازیکن جدید استقلال درباره اینکه قرار است در چه پستی برای این تیم به میدان برود, گفت: تا الان یک بازی دوستانه انجام داده‌ام و هنوز کاملاً چیزی مشخص نیست اما تاکنون برای بازی در پست پشت مهاجم و هافبک دفاعی با من صحبت‌هایی شده است.

رضاوند درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه استقلال هنوز مجوز لازم برای ثبت قرارداد بازیکنانش را اخذ نکرده است, عنوان کرد: من نمی‌توانم در این باره جوابگو باشم و بهتر است آقای زرینچه در این باره توضیح بدهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۹۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان