//
کدخبر: ۲۰۵۶۴۵ //

فرکی: پیکان با قرعه تقریباً مناسبی روبرو شد

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در خصوص کیفیت لیگ نوزدهم هم فکر می کنم شاهد لیگ با کیفیت تری نسبت به لیگ گذشته باشیم .

فرکی: پیکان با قرعه تقریباً مناسبی روبرو شد
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان، حسین فرکی در خصوص قرعه تیم فوتبال پیکان در لیگ نوزدهم گفت: به نظرم پیکان با قرعه تقریباً مناسبی روبرو شد و امیدوارم بتوانیم لیگ را خیلی خوب شروع کنیم، ادامه بدهیم و به پایان برسانیم. خواسته های من به عنوان سرمربی از خودم و تیمم به کارگیری حداکثر توان برای ارائه بازی خوب و کسب نتیجه مطلوب و در خور شان می باشد.

وی در خصوص برگزاری دیدار دوستانه برابر استقلال ادامه داد: از قبل با باشگاه استقلال و آقای زرینچه صحبت هایی را داشتیم و منتظر قرعه کشی لیگ بودیم تا در خصوص زمان و مکان این دیدار تصمیم گیری کنیم ، ان شاا... در روز دوشنبه هفته آتی میهمان استقلال خواهیم بود.در خصوص کیفیت لیگ نوزدهم هم فکر می کنم شاهد لیگ با کیفیت تری نسبت به لیگ گذشته باشیم . تعداد تیم های مدعی و با شرایط خوب که در لیگ نوزدهم شرکت می کنند بیشتر از فصل قبل می باشند اما باز هم در این دوره از مسابقات تیم ها به سه دسته تیم های مدعی ، تیم های میانه جدول که به دنبال کسب عنوان بهتر هستند و تیم هایی که برای بقا در لیگ برتر  تلاش می کنند ، تقسیم شده است .

سرمربی تیم پیکان با توجه به قرار گرفتن در روز خبرنگار عنوان داشت : از نظر من هر روز ، روز این تلاشگران عرصه خبر رسانی است. بنده همواره با خبرنگاران در طول سالیان فعالیت خود در فوتبال ارتباط بسیارخوب و حسنه ای داشتم و بر این مسئله واقفم که شغل این عزیزان بسیار سخت و حساس می باشد و از نظر درآمدی و معیشتی نیز در این وضعیت حاکم اقتصادی بعضاً با مشکلاتی دست به گریبانند اما با تمام وجود و با حفظ شرافت کامل و با تعهد و صداقت به کار خود ادامه می دهند . برای تمامی این بزرگواران آرزوی سلامتی دارم و بهترینها را آرزو می کنم. 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۶۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان