//
کدخبر: ۲۰۵۶۰۹ //

امیدوارم هواداران از هفته اول استقلال را تنها نگذارند/ استراماچونی تاحدودی وضعیت خود را شناخته است

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به انجام قرعه کشی نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر گفت: این اقدام سازمان لیگ تنها باعث شد صدای اعتراض مربیان فعلا خاموش شود اما مشکل اصلی پابرجاست.

 امیدوارم هواداران از هفته اول استقلال را تنها نگذارند/ استراماچونی تاحدودی وضعیت خود را شناخته است
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی فنونی زاده در خصوص قرعه کشی لیگ نوزدهم و برگزاری دربی در هفته چهارم این لیگ گفت: خوشحالم بعد از مدتها بالاخره لیگ قرعه کشی شد. البته هنوز بحث اصلی یعنی زمان آغاز بازی ها مشخص نیست و این فعلاً یک پیش زمینه بود تا شاید با این حرکت مربیان لیگ برتری دست از اعتراض بردارند.

وی تأکید کرد: برای سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بد است که هنوز زمان مشخصی را برای آغاز لیگ نوزدهم اعلام نکردند. ما از پنجم مردادماه همچنان منتظر هستیم تا ببینیم بالاخره سوت آغاز این بازی ها چه زمانی زده خواهد شد.

هافبک پیشین استقلال تصریح کرد: امیدوارم طبق صبحتهای انجام شده لیگ قبل از عید غدیر آغاز شود اگرچه هنوز خیلی ها بعید می دانند این اتفاق رخ دهد اما ما همچنان امیدوار هستیم تا در زمان گفته شده شاهد بازی های لیگ نوزدهم باشیم.

مهدی فنونی زاده در خصوص دیدار سنتی استقلال و پرسپولیس گفت: درست است که این بازی در هفته چهارم برگزار خواهد شد و هنوز تیم ها به طور کامل شناخت خوبی از حریفان ندارند و حتی خودشان هم به آن درک تاکتیکی و فنی نرسیده اند اما این بازی همیشه جذابیت های خاص خودش را دارد و یکی از پرتماشاگرترین فوتبال ماست و اعتقاد دارم اگر در هفته اول لیگ هم برگزار می شد، باز تماشاگران زیادی را به ورزشگاه می کشاند.

وی در ادامه، خاطرنشان کرد: فکر می کنم استراماچونی تاحدودی وضعیت خود را شناخته. او حالا می داند هفته به هفته با چه تیمی بازی دارد اگر چه آنالیز دقیقی از تیم ها ندارد ولی می تواند یک برنامه ریزی خوب را برای شروع لیگ داشته باشد.

فنونی زاده تصریح کرد: امیدوارم هواداران از هفته اول استقلال را تنها نگذاشته تا این تیم بتواند با هدایت سرمربی جدید، تعصب بازیکنان و حمایت هواداران یک فصل موفق را همراه با قهرمانی در لیگ به پایان برساند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۶۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان