//
کدخبر: ۲۰۵۴۶۳ //

استقلال محله برو ‌و بیا/ سمت‌های چرخشی حاجیلو‌ها و پست‌های خالی

باشگاه استقلال در چند سال اخیر مصداق واقعی محله برو ‌و بیا شده و همین رفت آمد‌های زیاد افراد مختلف و البته نه‌چندان کاربلد و متخصص باعث بی‌ثباتی مدیریت باشگاه و تصمیم‌های عجیب و متضرر شدن آبی‌ها در حوزه‌های مختلف شده است.

استقلال محله برو ‌و بیا/ سمت‌های چرخشی حاجیلو‌ها و پست‌های خالی
به گزارش فرتاک نیوز،

 تغییر مداوم هیئت‌مدیره باشگاه و معاونت‌ها و روابط عمومی و مدیررسانه‌ای و آکادمی مانع از همگرایی مدیران ارشد و میانی و کارمندان باشگاه شده و دود این ناهماهنگی و بی‌ثباتی هم به چشم استقلال می‌رود و نتیجه‌اش ناکامی سریالی آبی‌ها در چند فصل اخیر و کوتاه ماندن دست‌شان از جام قهرمانی لیگ برتر است. با این‌که مدتی است اتفاقات نسبتا خوبی در بعد فنی تیم رخ داده و با حضور آندره‌آ استراماچونی مربی سرشناس ایتالیایی و خانه‌تکانی حسابی او خیلی‌ها بر این باورند که استقلال به لحاظ تیمی و فنی متحول شده اما امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه و وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی اصلی این باشگاه، فعلا نتوانسته‌اند در بخش مدیریتی و اداری باشگاه این تحول را ایجاد کنند. رفت و آمدهای زیاد و تغییرات مداوم در بخش مدیریتی و اداری که نمونه اخیر آن استعفای علی خطیر معاون ورزشی باشگاه است و دست به نامه استعفا شدن‌ هادی مباشری دیگر معاون باشگاه و تغییر مدیر رسانه‌ای و حضور حامد حاجیلو در این سمت و برکناری محمد مومنی از ریاست آکادمی باشگاه استقلال و سپردن آن به اصغر حاجیلو سرپرست فصل گذشته تیم، همه حاکی از بی‌ثباتی اداری و مدیریتی باشگاه استقلال است.
حتی اگر جابه‌جایی در پست‌های مختلف از روی اجبار و ضرورت بوده، هواداران و پیشکسوتان انتظار دارند افراد شایسته‌تری جایگزین نفرات قبلی شوند، نه این‌که افراد جدید بر اساس رابطه و نه ضابطه در باشگاه استقلال پست بگیرند. پس از کنار رفتن تیم رسانه‌ای فصل‌های گذشته استقلال، باشگاه حامد حاجیلو را به سمت مدیر روابط عمومی استقلال گمارد، فردی که به خاطر ابراز علاقه رنگی خود و حمایتش از پرسپولیس، اولین و مهم‌ترین معیار حضور در بخش رسانه‌ای باشگاه استقلال‌ که همانا علاقه‌مندی به این تیم و باشگاه است را حداقل از نگاه هواداران ندارد! بر اساس شنیده‌ها در انتخاب این فرد به عنوان مدیر روابط‌عمومی باشگاه استقلال، نقش عموی وی یعنی اصغر حاجیلو و ارتباط نزدیک و دوستی قدیمی سرپرست فصل گذشته استقلال با فتحی انکارناپذیر است. جالب این‌که پس از سپردن پست مدیر روابط‌عمومی به حاجیلوی جوان، اصغر حاجیلو هم که فصل گذشته سرپرست تیم بود و به خاطر عملکرد ضعیفش برای امور جاری تیم از جمله رزرو هتل، اتوبوس و بلیت هواپیما، چند بار صدای اعتراض وینفرد شفر سرمربی سابق آبی‌ها و بازیکنان را درآورد، با کنار گذاشته شدن محمد مومنی توسط مدیریت باشگاه از سوی فتحی حکم مدیریت آکادمی باشگاه، استقلال را گرفت! در این‌که استفاده از پیشکسوتان استقلال برای اداره امور باشگاه‌ شیوه پسندیده‌ای است، شکی نیست اما آیا برای اداره آکادمی، گزینه بهتر از اصغر حاجیلو که فصل گذشته در پست سرپرستی تیم نمره منفی گرفته بود وجود نداشته، یا این‌که فتحی صرفا به واسطه دوستی و روابط خانوادگی به حاجیلو و برادرزاده‌اش در باشگاه پست داده است؟ چرا در ماجرای افشاگری و استعفای علی خطیر تقریبا همه ارکان باشگاه استقلال و رسانه‌ها واکنش نشان دادند اما در این انتصاب‌های عجیب و قابل تامل صدای هیچ‌کسی درنمی آید؟ البته از این دست انتخاب‌های عجیب و غریب در باشگاه استقلال و پرسپولیس زیاد است و جالب اینجاست که به قول امیررضا واعظ‌آشتیانی مدیرعامل سابق باشگاه ظاهرا واحد بازرسی وزارت ورزش و جوانان هم تعطیل است و هیچ نظارتی روی این دست انتخاب‌ها و انتصاب‌های سرخابی صورت نمی‌گیرد!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۴۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان